تصاویر پروژه K132

پروژه K132 ؛ سدان جدید ایران خودرو معرفی شد

پروژه K132 به عنوان سدان جدید ایران خودرو در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور رئیس‌جمهور معرفی شد. در ادامه با این محصول جدید ایران خودرو آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو با حضور رئیس‌جمهور و دولت مردان، به صورت رسمی از پروژه K132 پرده برداشت. این سدان در رده C قرار داشته و طرح نمای جانبی، کاپوت، درها، شیشه‌ها و زاویه داشبورد حاکی از آن است ایران خودرو در ساخت پروژه K132 از پلتفرم PF1 استفاده کرده است؛ این پلتفرم جزو پلتفرم‌های چندگانه محسوب می‌شود که در زمان برجام، گروه پژو-سیتروئن به ایران خودرو اجازه استفاده از آن را داده بود. از طرفی این سدان ملی به پژو 301 شباهت زیادی داشته و می‌توانیم آن را مدل داخلی 301 بدانیم.

مشخصات پروژه K132

پروژه K132

به احتمال زیاد ایران خودرو این محصول جدید خود را با موتور 1.7 لیتری EF7 پلاس، TC7 پلاس و EC5 روانه بازار خواهد کرد. ایران خودرو قصد دارد مدل نهایی سدان جدید خود را در تابستان 99 به تولید برساند.

پروژه K132

همچنین تصاویر منتشر شده از کابین نیز حاکی از آن است که این محصول همانند پژو 301 از امکاناتی چون نمایشگر لمسی، کروز کنترل، تهویه دستی و دو کیسه هوا برخوردار خواهد بود. تاکنون اطلاعات بیشتری از این خودرو جدید ایرانی منتشر نشده و باید منتظر اعلام جزئیات بیشتر از سوی ایران خودرو بمانیم.

تصاویر سدان K132