کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو

کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو ؛ زیر قاب پرچمدار جدید شیائومی چه خبر است؟

شرکت شیائومی ویدیویی از کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) را منتشر کرده است که می‌تواند قطعات داخلی این دیوایس را به نمایش بگذارد. شاید جذاب‌ترین بخش این کالبدشکافی، رویت سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی Mi 10 پرو باشد.

گوشی می 10 پرو شیائومی شامل قطعات سخت افزاری چشمگیر است. از چهار سنسور دوربین گرفته تا چیپست اسنپدراگون 865 و یک باتری 4.500 میلی‌آمپر ساعتی که به صورت بی‌سیم با سرعت 50 وات و به صورت بی‌سیم با سرعت 30 وات شارژ می‌شود.

به لطف کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو توسط خود سازنده، می‌توانید همه‌ی این قطعات داخلی را ملاقات کنید. در این کالبدشکافی تمام قطعات داخلی این دستگاه از جمله کیت NFC و آنتن‌ها، سیم پیچی‌های شارژ بی‌سیم، اسپیکرهای استریوی جدید همراه حفره‌های جدید که وعده‌ی صدای دو برابری نسبت به اسپیکرهای به کار رفته در مدل می 9 را می‌دهد، نمایان هستند.

اما جالب‌ترین بخش این گوشی، دوربین‌ها و سنسور اصلی این گوشی است. با نگاهی به این تصاویر، ما متوجه بزرگی سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی می 10 پرو در مقایسه با سنسورهای اولترا واید و تله فوتو می‌شویم. سنسور غول پیکر 1/1.33 اینچی به کار رفته توسط شیائومی از پیکسل باینینگ 4 در 1 برای ارائه‌ی تصاویر 27 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در زیر می‌توانید تصاویری از این کالبدشکافی را مشاهده کنید.

ویدیوی کالبشکافی شیائومی می 10 پرو

اما در خبری مرتبط، گوشی می 10 پرو در سرویس‌های بنچمارک‌گیری حضور پیدا کرده است که امتیاز کلی 469.692 را کسب کرده است. اما بالاتر از آن، گوشی نوبیا رد مجیک 3 اس با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس موفق به کسب امتیاز 488.450 شده است که می‌تواند گوشی شیائومی را شکست دهد.

بنچمارک‌ها نمی‌توانند همه چیز را بیان کنند. روان بودن یک گوشی فقط با کار کردن با آن مشخص می‌شود. سرعت ذخیره‌سازی، نرخ رفرش نمایشگر و تنظیمات نرم افزاری همگی در استفاده است که خود را نشان می‌دهند و در امتیازهای بنچمارک تأثیری ندارند.

کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو