گوشی سونی اکسپریا ال 4

گوشی سونی اکسپریا ال 4 با طراحی کشیده و دوربین سه‌گانه معرفی شد

کمپانی سونی از گوشی اکسپریا ال 4 (Xperia L4) رونمایی کرد؛ دستگاهی که مدل ارتقا یافته اکسپریا L3 است و برخی از ویژگی‌های اکسپریا 1 پرچمدار را می‌توانیم در DNA آن بیابیم.

سونی اکسپریا ال 4 یک نمایشگر 6.2 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر 21:9 دارد؛ یعنی کشیده‌تر از نمایشگر 18:9 گوشی اکسپریا ال 3 است. این ویژگی باعث می‌شود که اجرای همزمان دو اپلیکیشن، راحت‌تر شود.

ماژول سه‌گانه در پنل پشتی، متشکل از یک دوربین واید 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. در جلو هم دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، درون یک ناچ قطره‌ای کوچک قرار دارد.

یکی از موارد تغییر نیافته در اکسپریا L4 نسبت به مدل L3، پردازنده است. گوشی جدید سونی از همان تراشه هلیو P22 مدیاتک و رم 3 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. جک هدفون نیز در آن وجود دارد و ظرفیت حافظه داخلی با افزایش دو برابری، به 64 گیگابایت رسیده است.

باتری سونی اکسپریا ال ۴ هم اندکی بزرگ‌تر شده و ۳۵۸۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ ضمن اینکه از شارژ پرسرعت پشتیبانی می‌کند. این محصول از فصل بهار با رنگ‌بندی آبی و مشکی، در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات بیشتر، باید کمی منتظر بمانیم.

تریلر رسمی گوشی سونی اکسپریا ال 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول واقعا زیباست یک گوشی پایین رده(اقتصادی) و زیبا با ادغام اصالت و تکنولوژی و طراحی به روز

    #به امید موفقیت برند با اصالت سونی و تبریک به دوستان و طرفداران اصالت سونی