سایت سونی موبایل

سایت سونی موبایل (SonyMobile.com) به سایت اصلی شرکت هدایت می‌شود

سایت سونی موبایل (SonyMobile.com) به صورت رسمی غیرفعال شد و حالا سونی این دامنه را به سایت اصلی خود هدایت می‌کند. پیشتر شایعاتی در مورد ادغام بخش موبایل سونی با بخش محصولات الکترونیکی آن شنیده می‌شد.

سونی فرآیند تبدیل نام «سونی موبایل» به عنوان شرکت اصلی خود را آغاز کرده است. بازوی سوئدی بخش موبایل سونی چندی پیش با Sony Nordic ادغام شد. حالا این شرکت دامنه‌ی SonyMobile.com را غیرفعال کرده است و در عوض کاربران را به سمت سایت اصلی Sony.com هدایت می‌کند.

تمام اطلاعات گوشی‌های Xperia در این صفحه وجود دارد، اما به جز آن‌ها شما می‌توانید تلویزیون‌ها، دوربین‌ها،‌ پخش کننده‌های چندرسانه‌ای و دیگر محصولات الکترونیکی مصرفی را نیز بیابید. همچنین سونی اخیراً وبلاگ زیرمجموعه‌ی Sony Mobile را نیز به سایت MyNewsDesk.com منتقل کرده که نام این شرکت را نمی‌توان در هیچ جای این دامنه یافت.

ابتدای کار، سایت SonyEricsson.com راه اندازی شد. با این حال، اوایل سال 2012 و پس از آنکه سونی 50 درصد سهم شرکت اریکسون در یک همکاری دوجانبه‌ برای تولید موبایل را خریداری کرد، دامنه‌ی این سایت به SonyMobile.com هدایت شد. حال نوبت به خود این دامنه رسیده است که به سایت اصلی کمپانی سونی هدایت شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*