گوگل پیکسل 5

طراحی گوگل پیکسل 5 در رندر تازه‌ای به نمایش درآمد

چند روز قبل، شاهد انتشار نخستین رندر از Pixel 5 XL بودیم که البته فقط پشت گوشی را نشان می‌داد. حالا می‌توانیم طراحی پنل جلو و عقب گوگل پیکسل 5 را در رندر تازه‌ای ببینیم.

تصویر جدید که توسط همان منبع قبلی منتشر شده، نمایانگر نمونه اولیه پیکسل 5 است و شاید  محصول نهایی، چهره‌ی دیگری داشته باشد؛ چون هنوز دست‌کم شش ماه تا برگزاری مراسم رونمایی فاصله داریم. به هر حال طراحی گوگل پیکسل 5 در این رندر، از برخی جهات متفاوت و از برخی جهات دیگر، مشابه پیکسل 4 به نظر می‌رسد.

رندر گوگل پیکسل 5

هنوز پیشانی دستگاه از سنسورهای تشخیص چهره 3D و رادار Soli، دوربین سلفی و اسپیکر میزبانی می‌کند. البته حاشیه فوقانی در قیاس با پیکسل 4 اندکی کوچک‌تر شده است؛ ولی هنوز پهنای قابل توجهی دارد.

طراحی پنل عقب، مشابه رندر اخیر گوگل پیکسل 5 ایکس ال است. در اینجا سه دوربین با چیدمان منحصر به فرد و فلش LED را می‌بینیم؛ همراه با یک سنسور دیگر که دقیقا نمی‌دانیم چیست. لوگوی گوگل هم کمی پایین‌تر حک شده است.

گوگل پیکسل 5 ایکس ال

رندر گوگل پیکسل 5 ایکس ال

همان‌طور که گفته شد، نمای جلوی دستگاه تفاوت چندانی با پیکسل ۴ ندارد. تغییر اصلی را باید در پپنل پشتی جستجو کنیم که متفاوت از هر گوشی هوشمند دیگری جلوه می‌کند. چنانچه این طراحی نهایی گوگل پیکسل ۵ باشد، باید دید واکنش افکار عمومی نسبت به آن چگونه خواهد بود.