سامسونگ گلکسی ای 70

آپدیت اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی ای 70 منتشر شد

سامسونگ با سرعت قابل‌قبولی در حال عرضه اندروید 10 برای گوشی‌هایش است و حالا کاربران گلکسی ای 70 نیز می‌توانند طعم اندروید 10 را با رابط کاربری وان یو آی 2 بچشند.

پس از گلکسی ای 30 و ای 50 اس،‌ حالا گلکسی ای 70 نیز آپدیت اندروید 10 را دریافت کرده و این موضوع نشان‌دهنده سرعت‌عمل بسیار بهتر سامسونگ در ارائه آپدیت اندروید جدید نسبت به گذشته است.

انتشار آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ای 70 در کشور اوکراین آغاز شده و طبق‌معمول، می‌توان انتظار داشت طی روزها و هفته‌های آینده کاربران در سایر کشورها نیز به این آپدیت دسترسی پیدا کنند. فایل آپدیت گلکسی ای 70 حدود 2.06 گیگابایت حجم دارد و پس از نصب آن می‌توانید از اندروید 10 به‌همراه رابط کاربری وان یو آی 2 و پچ امنیتی فوریه 2020 بهره‌مند شوید.

اندروید 10 برای گلکسی ای 70

نکته قابل‌توجه این است که سامسونگ مانند برخی از کمپانی‌های دیگر یک پچ امنیتی قدیمی را در آپدیتش نگنجانده و جدیدترین نسخه آن را ارائه کرده که یک مزیت برای کاربران گلکسی به شما می‌رود. همچنین طبق جدولی که سامسونگ قبلا برای انتشار آپدیت اندروید 10 ارائه کرده‌بود،‌ انتظار داشتیم گلکسی ای 70 در ماه آوریل 2020 این آپدیت را دریافت کند اما سامسونگ حدودا یک ماه زودتر از موعد مقرر به قولش وفا کرد؛ هرچند شاید ارائه آپدیت برای تمامی کشورها تا ماه آوریل به طور بینجامد اما باز هم نمی‌توان شروع خوب سامسونگ را انکار کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کی به ایران میرسه؟

  2. برای A50 پس کی میاد ؟؟