کرونا

آیا کرونا درمان دارد؟

شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران نگرانی بسیاری از مردم را به همراه داشته است و بسیاری به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که آیا کرونا درمان دارد؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

گزارش‌های رسمی از شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران حکایت دارند و طبق آخرین آماری که از سوی منابع وزارت بهداشت منتشر شده است تاکنون چندین نفر در شهرهای قم، تهران و گیلان به این ویروس خطرناک مبتلا شدند و متاسفانه 4 تن نیز جان خود را از دست دادند. از این رو یک سوال مهم مطرح می‌شود آیا در صورت ابتلا به این ویروس، روشی برای درمان وجود دارد؟

کرونا درمان قطعی ندارد!

بسیاری از مردم این سوال را مطرح می‌کنند که آیا برای کرونا درمانی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم متاسفانه تا به امروز برای کروناویروس هیچ نوع داروی ضدویروس اختصاصی وجود ندارد و همانند سرماخوردگی برای این بیماری نیز نمی‌توان به واکسن و راه حل قطعی دست پیدا کرد. البته همچنان تیم‌های پزشکی مختلفی برای درمان این بیماری در حال تلاش هستند، اما به این زودی‌ها شاهد تولید واکسن یا درمان قطعی نخواهیم بود. در همین راستا پزشکان به مردم توصیه می‌کنند بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس کشنده رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

همچنین بخوانید:

علائم بیماری کروناویروس و تفاوت آن با سرماخوردگی و آنفولانزا

کروناویروس چگونه منتقل می‌شود؟

راه‌های پیشگیری از کروناویروس را بشناسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هعی خدا هممون میمیریم😔😔😔

  2. پزشکای ایران ادعای خدایی دارن !! پس کو ادعاشون ؟ اگه عرضه شو دارن واکسنشو بسازن !!!
    فقط بلدن داروهایی که از قبل ها ساخته شده، اسمشو تو نسخه بنویسن !! با این حال ادعای خدایی دارن !!!