حالت تیره‌ی اپلیکیشن وان درایو اندروید

جذاب‌ترین قابلیت اپلیکیشن وان درایو در iOS به نسخه‌ی اندرویدی آن اضافه شد

به گفته‌ی کاربران OneDrive، جذاب‌ترین قابلیت اپلیکیشن وان درایو در iOS به نسخه‌ی اندرویدی آن اضافه شد. این قابلیت چیزی نیست به جز حالت تیره (Dark Mode) که در ادامه با نحوه‌ی فعالسازی آن آشنا خواهید شد.

ما مطمئن نیستیم نسخه‌ی iOS‌ اپلیکیشن وان درایو چه تعداد مرتبه دانلدو شده است، ولی می دانیم که نسخه‌ی اندرویدی آن در پلی استور گوگل از مرز 1 میلیارد مرتبه دانلود گذر کرده است؛ این رکوردیست که فقط تعداد محدودی اپلیکیشن می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

گرچه دو نسخه‌ی اندرویدی و آی او اسی این اپلیکیشن قابلیت‌های یکسانی را ارائه می کنند، اما یک ویژگی طی این مدت فقط در نسخه‌ی آی او اسی آن وجود داشته است: حالت تیره

مایکروسات در سپتامبر گذشته نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن ارائه کننده‌ی سرویس‌های ابری را همراه با اضافه شدن حالت تیره منتشر کرد، اما هیچ سخنی از نسخه‌ی اندرویدی آن نزد.

کار با حالت تیره‌ی اپلیکیشن وان درایو اندروید

حالت تیره‌ی اپلیکیشن وان درایو اندروید

حالا کاربرانی از قاره‌ی سبز گزارش داده‌اند که در جدیدترین به‌روزرسانی تم تیره به اپلیکیشن آن‌ها اضافه شده است. این حالت تیره‌ی ذاتی از طریق بخش تنظیمات و کلیک روی گزینه‌ی Theme فعال می‌شود. شما باید یکی از سه گزینه‌ی موجود را برگزینید: Light (به معنای روشن)، Dark (تیره) و همچنین System Default (پیشفرض سیستم)

اگر می‌خواهید هر زمانی که گوشی شما به صورت کلی در حالت تیره قرار داشت این اپلیکیشن نیز به حالت تیره منتقل شود، کافیست گزینه‌ی System Default را انتخاب کنید. در غیر این صورت شما می‌توانید یکی دیگر از گزینه‌ها را که باب میلتان است برگزینید. این حالت تیره ظاهراً فقط از اندروید 6 به بعد پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این می‌توانید با رفتن به این لینک، نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*