سونی اکسپریا 10 مارک 2

سونی اکسپریا 10 مارک 2 (Sony Xperia 10 II) با اسنپدراگون 665 از راه رسید

کمپانی سونی موبایل میان رده جدید خود را با نام سونی اکسپریا 10 مارک 2 معرفی کرد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات گوشی Sony Xperia 10 II آشنا خواهید شد.

میان رده جدید سونی با نام اکسپریا 10 مارک 2 معرفی شد. این گوشی برای پردازش و مدیریت اطلاعات به چیپست اسنپدراگون 665 کوالکام، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی متکی است. سونی اکسپریا 10 مارک 2 به دوربین سه‌گانه هم تجهیز شده و در بین گوشی‌های میان رده کمپانی، بزرگ‌ترین باتری را دارد.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 2

برای نمایش محتوا، یک پنل اولد 6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح فول اچ دی پلاس در این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی، دارای فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) است. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 16 میلی‌متر و یک دوربین تله‌فوتو با توانایی زوم 2 برابر نیز آن را همراهی می‌کنند. روی حاشیه فوقانی صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است.

سونی با مباهات از کاهش وزن 10 درصدی این دستگاه در قیاس با اکسپریا 10 سخن گفت؛ آن هم به‌رغم اینکه طول و عرض بیشتری دارد. ظرفیت باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید نیز 25 درصد بیشتر از مدل سال قبل است. همچنین وجود نرم افزار Adaptive Charging اکسپریا، موجب تنظیم تغذیه باتری و افزایش عمر آن می‌شود. ناگفته نماند که با وجود باتری بزرگ‌تر، ضخامت سونی اکسپریا 10 مارک‌ 2 اندکی کاهش یافته است.

مقاومت نسبت به آب و غبار (استاندارد IP65/68) و داشتن لایه‌ای محافظ از گوریلا گلس ۶ در جلو و عقب، از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سونی محسوب می‌شوند. هنوز قیمت اکسپریا ۱۰ مارک ۲ مشخص نشده است؛ ولی طبق اعلام کمپانی ژاپنی، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام این گوشی ناچ نداره
    در ضمن ضداب هم هست که در مطلب ذکر نشده