بازی

تعطیلات عید 1399 و کلی بازی جذاب اندروید

امسال بازی های اندرویدی بسیار جذابی همچون کال اف دیوتی موبایل، pes 2020  و حتی کلی نقشه‌ی جدید برای کلش اف کلنز معرفی شده که می‌تواند رنگ و بوی دیجیتالی عید شما را کلی تغییر دهد.

گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر سبب ورود غول‌های بازی سازی به دنیای بازی های موبایلی شده است و بسیاری از تولیدکنندگان بازی‌ها همراه با نسخه‌های کنسولی بازی‌های خود، نسخه‌های موبایلی آنها را نیز برای گوشی‌های اندرویدی و ios ارائه می‌دهند.

در این جستار قصد داریم 3 بازی شناخته شده ای که امسال بیشترین دانلود را در بین بازی‌های موبایلی بخصوص از سایت کافه اپس اندروید داشته‌اند را معرفی کنیم.

بتل رویال، پادشاه جدید بازی های دیجیتالی

چند سال پیش که سبک بتل رویال معرفی شد کمتر کسی تصور میکرد این سبک با چنین استقبالی روبرو شود و سایر بازی‌های دیجیتالی را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد. شکستن رکورد بازی کننده های انلاین یکی پس از دیگری توسط بازی‌های این سبک همچون بازی فورتنایت ، پابجی و … سبب شد نگاه‌ها به سمت این سبک جدید جدی‌تر شده و شرکت‌های شناخته شده نیز در صدد رسیدن به سود مالی و حفظ اصطلاحا بازی خورهای وفادار ، اقدام به ورود به این عرصه کنند.

9 مهر سال 1398 که مصادف با اول اکتبر 2019 بود بازی کالاف دیوتی موبایل توسط شرکت Activision معرفی شد . تولید کننده‌های سری بازی‌های محبوب کالاف دیوتی در این تاریخ با در دسترس قرار دادن دانلود کالاف دیوتی موبایل به صورت رسمی وارد دنیای بتل رویال شدند و با سرعت بسیار بالایی کاربران را به سمت خود کشاندند.

میزان دانلودهای این بازی در هفته‌ی اول بیش از 100 میلیون بار شد که رکورد دانلود تمامی بازی‌های موبایلی را در هفته اول شکاند و یکی پس از دیگری اقدام به رکورد شکنی‌های دیگر کرد.

بازی با استفاده از نقشه‌های قدیمی و محبوب و اضافه کردن سبک بتل رویال در کنار سبک‌های همیشگی و محبوب کالاف دیوتی، توانست کاربران این سبک محبوب را نیز جذب خود کند. گرافیک بالا، سیر داستانی فوق‌العاده ، موزیک بسیار جذاب و … از مهم‌ترین خصوصیات این بازی می‌باشند . همچنین به اعتقاد برخی از بازی کنندگان، گیم پلی این بازی در مقایسه با بازی‌های هم رده همچون پابجی ، فورتنایت و فری فایر بسیار جذاب‌تر بوده و بیشتر طبیعی جلوه می‌کند.

کلش ، یک نوستالژی

کلش اف کلنز سالهاست که همراه دوستاران بازی‌های موبایلی می‌باشد و به یکی از ثابت‌ترین اپلکیشن‌های موبایلی آنها تبدیل شده است . به جد می‌توان کلش اف کلنز را آغازگر تحولاتی بنیادین در دنیای بازی‌های آنلاین دانست و محبوبیت و همه گیر شدن کنونی این بازی‌ها را مدیون این بازی جذاب با کلن‌های جذاب‌ترش شد !

این بازی سالها پیش سبب به وجود آمدن جمع‌های دوستانه بسیاری برای تشکیل کلن و مبارزه با دیگران شدن و همین جمع‌های دوستانه اکنون در بازی‌های مختلفی و در سبک‌های مختلف همچون همان سبک بتل رویال نیز مشاهده می‌شود.

بازی

کلش اف کلنز در سال‌های ابتدایی یکی پس از دیگری رکوردهای بازی کنندگان آنلاین را می‌کشاند و با اپدیت‌های متمادی در سال‌های آتی و معرفی قهرمان‌های جدید طرفداران خود را راضی نگه داشته است.

شرکت Supercell بازی‌های بسیاری را پس از کلش اف کلنز ارائه داد که هیچکدام توانایی عبور از محبوبیت کلش اف کلنز را نداشتند و این بازی هنوز هم یکی از محبوبترین بازی‌های موبایلی شناخته می‌شود.

کلش بی نهایت که با نام کلش هک شده نیز شناخته می‌شود نسخه‌ای جدا از نسخه‌ی اصلی بازی می‌باشد که امکان استفاده از تمام امکانات بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد . نکته اصلی در مورد این نسخه‌ی عدم امکان اتصال یوزرهای کلش بی نهایت به سرور کلش اف کلنز واقعی می‌باشد.

بدین معنا که بازی کنندگان فقط قادر به تست بازی در دنیایی بسته تر خواهند بود و با یادگیری مهارت‌های مختلف می‌توانند در دنیای واقعی کلش اف کلنز نیز آنها را به اجرا درآوردند.

امکان بهره مندی از جم‌های بی‌نهایت و دسترسی سریع به قهرمانان بازی، امکان تست توانایی‌های قهرمانان و تست استراتژی‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند و در این صورت کاربر توانایی تحلیل بیشتر حملات و یادگیری استراتژی‌های مختلف را خواهد داشت و می‌تواند در کلش واقعی آنها را به اجرا بگذارد.

بازی های ایرانی اندروید:

بازی سازهای ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته‌اند و بخصوص در سبک‌های جورچین و بازی با کلمات بازی‌های متنوعی را ارائه داده اند که علاوه بر قابلیت سرگرم کنندگی بالا سبب افزایش اطلاعات عمومی بازی کنندگان نیز شده‌اند . بازی‌های مختلفی همچون کلماتیک ، چوپان ، کلمچین ، آمیرزا و … که به شکلی بسیار ساده طراحی و ساخته شده‌اند می‌توانند به راحتی ساعت‌ها شما را سرگرم خود کنند . همچنین از مهمترین ویژگی‌های این بازی‌ها کمک به افرادی با سن بالاتر می باشد. سوال پیچ کردن بازی کننده و نشانه‌هایی که برای آگاهی از پاسخ یک پرسش داده می‌شود می‌تواند در جلوگیری از بیماری‌های همچون آلزایمر کمی حداقل چند درصدی داشته و تاثیر مثبتی از خود نشان دهد .

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وای وای کالاف اش محشره خیلی عالیه

  2. بهترین بازی که هم سرگرمیه و هم یه چیزی ازش یاد میگیری بازی «چیبود» هست توی مایکت:

    https://myket.ir/app/aminsh.chibood?lang=fa