ُسونی اکسپریا پرو 5G

گوشی سونی اکسپریا پرو 5G با هدف فیلم‌سازهای حرفه‌ای در راه است

کمپانی سونی به زودی گوشی سونی اکسپریا پرو 5G را عرضه خواهد کرد. Sony Xperia Pro 5G با هدف فیلم‌سازهای حرفه‌ای طراحی شده است و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن باید به یک درگاه HDMI و نمایشگر 4K‌ اشاره کرد.

سونی در طول برگزاری رویداد آنلاین خود، تصویری از اکسپریا پرو 5G را نیز منتشر کرد. سونی اکسپریا پرو 5G یک گوشی ساخته شده برای فیلم‌سازها، چیزی شبیه به گوشی هیدروژن شرکت RED‌ است. درست مانند اکسپریا 1 مارک 2 جدید، این دیوایس نیز از نظر مشخصات فنی در رده‌ی پرچمداران قرار دارد. این شامل تراشه‌ی اسنپدراگون 865، 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک نمایشگر 6.5 اینچی 21:9 4K HDR OLED می‌شود. با این حال، برخلاف دیگر پرچمدار جدید سونی، اکسپریا پرو از فناوری پرسرعت mmWave 5G برخوردار است و از قابلیت نامرسوم در گوشی‌های امروزی، یعنی یک درگاه HDMI بهره می‌برد.

ایده‌ی پشت طراحی این گوشی، توانایی دریافت یک سیگنال ویدیویی 4K، نمایش بسیار دقیق آن روی یک نمایشگر OLED و انتقال آن به فضای مجازی توسط فناوری مدرن mmWave است. این می‌تواند یک مانیتور، دستگاه ضبط و حتی یک ترمینال پخش همراه برای فیلم‌سازها باشد. در هنگام پخش اینترنتی، از آنتن 4 جهته و متریال‌هایی با تراکم کم استفاده شده است که امکان ارتباطات 360 درجه‌ای و با سرعت بسیار زیاد mmWave را فراهم می‌کند.

ُسونی اکسپریا پرو 5G

علاوه بر این، Xperia PRO از محیط‌های کاری انتقال فیلم حرفه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. در عبن حال یک ورودی HDMI‌ به شما اجازه می‌دهد آن را به هر دوربین DSLR یا دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای متصل کرده و داده‌های ویدیویی را از طریق اتصال پرسرعت 5G به یک سرور یا فضای ابری انتقال دهید.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، بدنه‌ای مقاوم در برابر آب با لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 6، شارژ بی‌سیم Qi و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی مشابه با گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 2 اشاره کرد. متأسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*