آنر مجیک ایر بادز

آنر مجیک ایر بادز معرفی شد؛ یک کپی استادانه از ایرپادز اپل

آنر مجیک ایر بادز (Honor Magic Earbuds) مجهز به نویز کنسلینگ هیبریدی معرفی شد. این نخستین مرتبه‌ای است که شرکت آنر یک ایرباد وایرلس تولید و عرضه می‌کند.

شرکت Honor به وسیله معرفی آنر مجیک ایر بادز به جمع تولیدکنندگان ایربادهای وایرلس پیوست. این محصول را نباید نسخه‌ای از هواوی فری بادز دانست، چرا که یک گجت کاملا مستقل با ویژگی‌های متفاوت به شمار می‌رود.

ایرباد Honor Magic Earbuds دارای یک درایور 10 میلی‌متری است. آن‌ها بر پایه استاندارد بلوتوث 5.0 کار کرده و از  A2DP 1.3 ،HFP 1.6 و AVRCP 1.5 پشتیبانی می‌کنند. وزن هر یک 5.4 گرم بوده و یک باتری 37 میلی‌آمپر ساعتی درونش قرار گرفته است. کیف گوشی دارای وزنی 51 گرمی بوده و یک شارژر همراه برای ایرباد محسوب می‌شود؛ یک باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی داخل کیف نگهدارنده آنر مجیک ایر بادز وجود دارد.

باتری با دوام آنر مجیک ایر بادز

بر اساس گفته سازنده، باتری 37 میلی‌آمپر ساعتی درایورها برای سه ساعت گوش دادن به موسیقی به صورت پیاپی کفایت می‌کند. با در نظر گرفتن باتری داخل کیف نگهدارنده گجت، این میزان به سیزده ساعت افزایش پیدا می‌کند. محفظه محل قرارگیری ایرباد دارای درگاه یو اس بی C بوده و شارژ 0 تا 100 درصد آن به یک ساعت و نیم زمان نیاز دارد.

برای هر یک از دو تکه ایرباد، سه میکروفون در نظر گرفته شده است. به لطف آن‌ها، نویز کنسلینگ حین تماس‌های صوتی فعال خواهد شد. به عبارتی این میکروفون‌ها در زمان مکالمه صدای شما را فیلتر می‌کنند. متاسفانه هیچ نویز کنسلینگ فعالی در زمان گوش دادن به موسیقی ارائه نمی‌شود.

چند قابلیت هوشمند برای این گجت در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه باید به اتصال بسیار سریع به دستگاه‌های دارای سیستم عامل EMUI 10 (نسخه سفارشی اندروید هواوی مبتنی بر اندروید 10) اشاره کرد. وقتی به گوشی‌های هوشمند هواوی و آنر با این سیستم عامل متصل باشید، بعد از بیرون آوردن درایورها از گوش پخش موزیک به صورت خودکار متوقف شده و پس از قرارگیری مجدد، پخش ادامه پیدا می‌کند. روی بدنه تاچ پدی به منظور کنترل پخش موسیقی قرار گرفته و در زمان اتصال به همه نوع گوشی هوشمند قابل استفاده است.

دو گزینه رنگ سفید و آبی برای آنر مجیک ایر بادز عرضه شده و از ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) به قیمت 129 یورو به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*