گوشی گلکسی فولد 2

انتظار عرضه‌ی گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ با قلم S Pen و نمایشگری با شیشه منحنی

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ با اندازه‌ای بزرگتر و قابلیت‌های بیشتر از قبل عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های آن پشتیبانی از قلم SPen و داشتن نمایشگری بزرگتر است.

سامسونگ روی توسعه نسل دوم اولین گوشی منعطف خود متمرکز است؛ گوشی گلکسی فولد 2 به نمایشگری بزرگتر از صفحه نمایش 7.3 اینچی گلکسی فولد مجهز خواهد شد. ابعاد این نمایشگر بعد از باز شدن تای آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست. گفته می‌شود از جمله مهم‌ترین تغییرات Galaxy Fold 2 در مقایسه با سامسونگ گلکسی فولد، داشتن حاشیه‌های کمتر در اطراف نمایشگر، بهره بردن از قلم SPen و استفاده از نمایشگری با شیشه‌ منعطف به کار رفته در سامسونگ گلکسی زد فلیپ است.

همانند مدل اول، مکانیزم تاشوندگی دومین گوشی منعطف سامسونگ در سال 2020 افقی است. برای مقایسه، باید بدانید گلکسی زد فلیپ به صورت عمودی تا می‌شود. یکی از احتمالات درباره Galaxy Fold 2 استفاده از شیشه منعطف به کار رفته در Galaxy Z Flip است. سامسونگ در Galaxy Fold از یک نمایشگر پلاستیکی استفاده کرد، چرا که تولید یک ماده پلاستیکی منعطف، در مقایسه با شیشه‌ای منعطف به مراتب راحت‌تر است.

در کالبدشکافی سامسونگ گلکسی زد فلیپ این شیشه انعطاف پذیر به شدت جلب توجه کرد و تحسین متخصصان تیم iFixit را برانگیخت. با این حال استفاده از آن در گوشی گلکسی فولد 2 تنها یک حدس بوده و تضمینی وجود ندارد. ممکن است با در نظر گرفتن ابعاد بزرگتر نسل دوم گوشی گلکسی فولد، شیشه منعطف جدید سامسونگ برای استفاده در آن آماده نباشد.

یکی دیگر از دلایل بالا رفتن احتمال استفاده از شیشه‌ای منحصربه‌فرد در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد 2 خبر افزوده شدن پشتیبانی از قلم SPen به آن محسوب می‌شود. پیش از این، قلم‌های اس پن تنها در انحصار گوشی‌های سری Note بود و حتی روی نمایشگر گوشی‌های پرچمدار سری S نیز کاربرد نداشت. برخی اخبار، به رونمایی همزمانی سامسونگ گلکسی فولد 2 و سامسونگ گلکسی نوت 20 اشاره می‌کنند. با در نظر گرفتن روال همیشه معرفی محصولات سری Note، این گوش اواخر مرداد ماه 1399 رونمایی خواهد شد.

دیگر مشخصات گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ

اگرچه سامسونگ وعده داده نمایشگر گوشی Galaxy Fold 2 تحسین برانگیزترین نمایشگر موبایل سال 2020 این شرکت خواهد شد، اما متاسفانه، در بخش دوربین، ضعف‌هایی وجود دارد. سازنده برای کاهش ضخامت گوشی مخصوصا با توجه به مکانیزم تاشوندگی آن زحمت زیادی کشیده است. به همین دلیل استفاده از سنسور دوربین موبایل 108 مگاپیکسلی و مخصوصا استفاده از لنز پریسکوپی با توانایی زوم دیجیتال 100 برابری کار را خراب می‌کند! در نتیجه گوشی Galaxy Fold 2 فاقد بهترین دوربین موبایل سامسونگ تا امروز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوقالعاده است
    فقط میتونم بگم بی صبرانه منتظر اش ام باید چیز جالبی از آب در بیاد