طراحی گوشی بلک شارک 3 شیائومی

طراحی گوشی بلک شارک 3 شیائومی در یک تیزر تبلیغاتی لو رفت

شیائومی بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3) گوشی گیمینگ سال 2020 این شرکت چینی است. به تازگی در یک تیزر ویدیویی گوشه اشاره‌ای به طراحی گوشی بلک شارک 3 شده است.

بنچمارک گوشی بلک شارک 3 پرو و رکوردشکنی آن در آنتوتو نشان داد با یک گوشی بسیار قدرتمند رو به رو هستیم. تا چند روز دیگر این گوشی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد؛ شیائومی گوشی گیمینگ جدیدش را در روز سوم مارس (سیزدهم اسفند) معرفی می‌کند. پیش از آن، به لطف انتشار یک تیزر ویدیویی، به قسمتی از سبک طراحی گوشی بلک شارک 3 پی بردیم.

حتی پیش ثبت نام برای رزرو این گوشی نیز آغاز شده است. ویدیوی زیر، یکی از جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی است که شیائومی طی چند هفته اخیر به منظور آماده کردن کاربران برای رونمایی گوشی بلک شارک 3 منتشر کرده است.

نرخ نمونه‌برداری دستورات لمسی در نمایشگر این گوشی به 270 هرتز افزایش پیدا می‌کند که به معنی بالا بودن سرعت آن در دریافت و پاسخگویی به دستورات لمسی است. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و به ادعای سازنده، میزان تاخیر نمایشگر در پاسخ‌گویی به فرمان‌های لمسی کاربر، از همه گوشی‌های هوشمندی که تا امروز معرفی شده‌اند، کمتر است.

ویدیوی بالا نشان داد حداقل شکل ظاهری پنل جلویی شیائومی بلک شارک 3 در مقایسه با مدل قبلی تفاوت چندانی نخواهد داشت. اسپیکرهای استریوی دوگانه روی پنل جلویی کار گذاشته شده و درگاه جک صوتی روی لبه بالایی دیده می‌شود. با تماشای طراحی گوشی بلک شارک 3 از پنل پشتی، شباهت با شیائومی بلک شارک 2 بیشتر می‌شود.

با در نظر گرفتن استفاده از تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 865 در مدل جدید، به نظر بیشتر تمرکز سازنده روی افزایش قدرت پردازشی گوشی بوده است. استفاده از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی از دیگر ویژگی‌های شیائومی بلک شارک 3 محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*