شبکه پلی استیشن

بازی های رایگان ماه مارس برای مشترکین پلاس شبکه پلی استیشن مشخص شدند

سونی بازی های رایگان ماه مارس برای مشترکین پلاس شبکه پلی استیشن را اعلام کرد و شما در ماه آینده میلادی می‌توانید بازی Shadow of the Colossus را با داشتن پلی استیشن پلاس به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی‌های Shadow of the Colossus و Sonic Forces از 11 اسفند (1 مارس) به صورت رایگان در اختیار مشترکین پلاس شبکه پلی استیشن قرار می‌گیرند و تا زمانی که شما اشتراک پلاس خود را تمدید کنید، می‌توانید به تجربه این بازی‌ها بپردازید. همچنین نسخه آزمایشی (تریال) بازی Predator: Hunting Grounds نیز از 8 تا 10 فروردین در اختیار مشترکین PS Plus قرار می‌گیرد و با خرید نسخه کامل بازی تمامی پیشرفت‌های شما به آن منتقل خواهد شد.

بازی Shadow of the Colossus در ابتدا برای پلی استیشن 2 منتشر شد، در ادامه به دلیل محبوبیت این ساخته استودیو Kow Otani این بازی به نسل هفتم و هشتم نیز پا گذاشت و نسخه پلی استیشن 4 آن از لحاظ بصری پیشرفت قابل قبولی به خود دیده بود و بازخوردهای بازیکنان و منتقدین از این نسخه بازسازی شده اغلب مثبت بود. رایگان شدن بازی Sonic Forces نیز به دلیل هم‌زمانی با اکران فیلم سونیک با نقش‌آفرینی جیم کری در سراسر جهان می‌تواند برای دوست‌داران این خارپشت آبی رنگ بسیار خوش‌آیند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*