اچ تی سی Wildfire R70

گوشی اچ تی سی Wildfire R70 معرفی شد؛ بازگشت HTC با یک نام خاطره‌انگیز

گوشی ارزان قیمت اچ تی سی Wildfire R70 مجهز به یک نمایشگر بزرگ و دوربین سه‌گانه پشتی معرفی شد. وایلدفایر آر 70 ما را به یاد گوشی‌های قدیمی وایلدفایر HTC‌ می‌اندازد.

ماه‌ها بود که خبری از معرفی یک گوشی جدید از سوی HTC‌ نبود. حالا این شرکت از یک گوشی ارزان قیمت جدید به نام اچ تی سی Wildfire R70 برای بازارهای در حال توسعه رونمایی کرده است. فروش این گوشی به زودی آغاز خواهد شد؛‌ گرچه قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

اچ تی سی Wildfire R70

اچ تی سی Wildfire R70

بهترین ویژگی وایلدفایر جدید کمپانی اچ تی سی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی روی قاب پشتی با پیکسل‌های بزرگ 1.4 میکرومتری و دیافراگم مناسب f/1.75 است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز روی قاب جلویی این گوشی و در یک بریدگی حضور دارد که قادر به فیلمبرداری با وضوح 1080p است.

دو دوربین دیگر نیز در پشت گوشی حضور دارد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی با افکت بوکه. به جز دوربین‌ها و لوگوی HTC،‌ یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان روی قاب پشتی گوشی یافت. اما در جلو، اچ تی سی وایلدفایر آر 70 به یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع LCD و وضوح +HD (نسبت ابعاد 19.5:9) تجهیز شده است. همانطور که گفته شد، دوربین سلفی نیز درون یک بریدگی در بالای صفحه حضور دارد.

در قلب تپنده‌ی این گوشی رده ابتدایی چیپست Helio P23 شرکت مدیاتک (8 هسته A53، پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2) حضور دارد. این چیپست فقط 2GB رم برای اجرای اندروید 9 پای در اختیار دارد. حافظه‌ی داخلی گوشی نیز به 32GB محدود می‌شود، گرچه می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را تا 256GB ارتقاء ببخشید. گوشی ارزان قیمت اچ تی سی توسط یک باتری 4,000‌ میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌شود که می‌توانید آن را از طریق یک درگاه قدیمی میکرو USB و توان 10 وات شارژ کنید. علاوه بر این می ‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت LTE،‌وای فای 2.4 گیگاهرتزی b/g/n، بلوتوث 4.2 و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

HTC Wildfire R70 در دو رنگ آبی (Aurora Blue) و مشکی (Night Black) عرضه می‌شود. قیمت این محصول نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.