گلکسی زد فلیپ

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ؛ در دل گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد؟

سامسونگ گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) به تازگی معرفی شده است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی این گوشی تاشو را مشاهده کنید تا از ساختار آن آگاه شوید.

چندی پیش شرکت سامسونگ از گوشی تاشو جدید خود با نام گلکسی زد فلیپ (Samsung Galaxy Z Flip) رونمایی کرد. این گوشی طراحی متفاوتی با گوشی منعطف قبلی سامسونگ یعنی گلکسی فولد دارد و از نظر مشخصات نیز در رده بالایی قرار می‌گیرد. نمایشگر 6.7 اینچی دینامیک امولد تاشدنی با وضوح 2636 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین پشتی دوگانه 12+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی و قابلیت شارژ بی سیم از جمله ویژگی‌های گوشی منعطف جدید سامسونگ به شمار می‌روند.

یکی از مشکلات سامسونگ گلکسی فولد، مقاومت پایین و مشکلات ساختاری آن بود و به همین دلیل سامسونگ تلاش کرد تا در گلکسی زد فلیپ، این ایرادها را رفع کند که به نظر می‌رسد خیلی موفق نبود. پیش از این، ویدیوی تست مقاومت گلکسی Z Flip را در گجت نیوز منتشر کردیم و حالا نوبت به کالبدشکافی این گوشی تاشو رسیده‌ایم.

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ، طراحی پیچیده و پیشرفته این گوشی را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد سامسونگ تمام دانش و تخصص خود را برای ساخت زد فلیپ به کار برده است. همچنین در این ویدیو متوجه می‌شویم که تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ بسیار دشوار است و هر تعمیرکاری نمی‌تواند از پس تعمیر آن بربیاید. این گوشی در تست‌های تعمیرپذیری سایت‌های معتبر نیز امتیاز بسیار پایینی را گرفته کرده است. برای صفحه نمایش نیز از نمایشگر شیشه‌ای بسیار نازکی استفاده شده که یک لایه پلاستیکی روی آن را پوشانده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی سامسونگ گلکسی Z Flip را مشاهده کنید تا ببینید در دل این گوشی تاشو چه می‌گذرد.

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*