رنو تالیسمان 2020

رنو تالیسمان 2020 معرفی شد؛ آشنایی با مدل فیس لیفت رنو Talisman

رنو تالیسمان 2020 معرفی شد. این خودرو در مدل فیس لیفت نسبت به گذشته تغییرات جزئی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات Renault Talisman آشنا می‌شویم.

شرکت فرانسوی رنو از مدل تالیسمان 2020 پرده برداشت. شرکت رنو ادعا می‌کند مدل فیس لیفت تالیسمان دارای استایل ارتقا یافته‌ای است، اما برای مشاهده تفاوت‌های این نسخه با نسخه قبلی می‌بایست کمی وقت صرف کنید. در نمای جلویی این خودرو شاهد جلوپنجره جدید، پروفایل سپر ارتقا یافته و چراغ‌های LED استاندارد هستیم.

مشخصات رنو تالیسمان 2020

رنو تالیسمان 2020

در نمای عقب این خودرو شاهد چراغ‌های تمام LED هستیم که در بین آنها نواری کرومی وجود دارد. طراحان بر روی سقف نیز آنتن بال کوسه‌ای نصب کرده‌اند و برای این خودرو رنگ‌های جدید بدنه چون خاکستری بالتیک، قرمز وینتیج و خاکستری هایلند در نظر گرفته‌اند. مدل فیس لیفت تالیسمان از رینگ‌های جدید 17 و 19 اینچی بهره می‌برد. همچنین برای این خودرو به عنوان آپشن چراغ‌های جلوی LED تطبیقی با تکنولوژی ماتریکس LED ارائه می‌شود و هر زمانی که خودرو به سمت چپ یا راست بچرخد، چراغ‌ها نیز به همان سمت چرخش خواهند کرد.

رنو تالیسمان 2020

طراحان برای کابین طراحی لوکس‌تری را نسبت به قبل در نظر گرفته‌اند که در در آن مواردی چون کلیدهای بازنگری شده سیستم تهویه مطبوع، شارژر بی‌سیم گوشی، آینه وسط الکتروکرومیک بدون فریم و نگهدارنده‌های فنجان بزرگ‌تر به چشم می‌خورد. همچنین در کابین این خودرو پشت آمپرهای جدید از نوع دیجیتالی 10.2 اینچی استفاده شده است که از گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی بهره می‌برد. در میانه داشبورد نیز یک صفحه نمایش 9.3 اینچی با استایل پرتره وجود دارد که از قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی برخوردار است.

رنو تالیسمان 2020

مدل پایه رنو تالیسمان 2020 با پوشش پارچه‌ای جدید قابل سفارش است و این امکان برای مشتریان وجود دارد تا برای کابین از میان 3 رنگ متمایز یکی را برگزینند. در نسخه‌های فول نیز تریم چوب، تریم کرومی جدید و نورپردازی داخلی قابل سفارش خواهد بود. شرکت رنو سیستم‌های ایمنی فعال این خودرو را ارتقا داده و اکنون از سیستم خودران سطح 2 با نام Highway & Traffic Jam Companion بهره می‌برد که این سیستم در سرعت‌های 0 تا 160 کیلومتر بر ساعت فعال می‌شود و قادر است بدون دخالت راننده خودرو را متوقف سازد. رنو تالیسمان 2020 همچنان به عنوان تنها خودرو کلاس خود محسوب می‌شود که با سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب به صورت استاندارد در تریم‌های فول عرضه می‌شود.

رنو تالیسمان 2020

شرکت رنو برای این محصول خود موتورها را ارتقا داده است و یکی از آن موتور 4 سیلندر 1.3 لیتری توربو در مدل TCe 160 که فقط با گیربکس 7 سرعت دوکلاچه عرضه می‌شود. این موتور قادر است قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متر را تولید کند. همچنین افرادی که خواهان موتور قوی‌تری هستند می‌توانند مدل TCe 225 را که از موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو بهره می‌برد، استفاده کنند. این موتور که در خودروهای رنو مگان RS و آلپاین A110 نیز استفاده شده از قدرت 222 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر بهره می‌برد که برای آن گیربکس 7 سرعت در نظر گرفته شده است.

رنو تالیسمان 2020

رنو تالیسمان 2020 با دو موتور دیزلی 4 سیلندر 1.7 لیتری dCi با قدرت 117 اسب یا 148 اسب بخار و موتور 2 لیتری با قدرت 158 یا 197 اسب بخار نیز روانه بازار می‌شود که گیربکس 6 سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد. این خودرو در نمایشگاه ژنو 2020 به صورت رسمی به معرض نمایش در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهر قشنگ و کلاسیکی داره
    قسمت جالبش اینجاس که چراغ های C شکل به عنوان امضای طراحی رنو در نمای این محصول به چشم می خوره