فیچرفون جدید نوکیا

فیچرفون جدید نوکیا با شماره مدل TA-1212 در TENNA رویت شد

اخیرا، در لیست آژانس نظارتی TENNA فیچرفون جدید نوکیا با شماره مدل TA-1212 رویت شده است که یک گوشی ساده با نوار قرمز رنگ در اطراف دستگاه را نشان می‌دهد.

شرکت HMD Global همیشه به عنوان شرکتی شناخته خواهد شد که گوشی‌های نوکیا را دوباره احیا کرد. با این حال، به غیر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی، این شرکت فنلاندی چند فیچرفون نیز به بازار عرضه کرده است. امروز، در لیست آژانس نظارتی TENNA یک فیچرفون دیگر با برند نوکیا و شماره مدل TA-1212 مشاهده شده است. با توجه به مشخصات ظاهری، آیا ممکن است فیچرفون جدید نوکیا یکی از گوشی‌های جدید سری اکسپرس موزیک این برند باشد؟

مشخصات فیچرفون جدید نوکیا

همانطور که احتمالا از یک فیچرفون انتظار دارید، مجموعه‌ای از مشخصات کاملا پایه را شاهد خواهیم بود. این گوشی شبیه به نوکیا 110 (مدل 2019) است و شباهتی با یکی از دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل KaiOS ندارد. این موضوع با پردازنده تک هسته‌ای ضعیف 0.36 گیگاهرتزی، 8 مگابایت حافظه رم و 16 مگابایت فضای ذخیره‌سازی مشهودتر هم می‌شود. این گوشی نوکیا همچنین دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با پشتیبانی از ظرفیت تا 32 گیگابایت است، اما این احتمالا فقط برای پخش فایل‌های موسیقی MP3 کاربرد خواهد داشت.

این فیچرفون نوکیا دارای نمایشگر 2.4 اینچ با وضوح 240 در 320 پیکسل است. این گوشی با ضخامت 13.1 میلی‌متری نسبتا ضخیم است و باتری آن فقط 1,200 میلی‌آمپری ظرفیت دارد. عضو جدید سری اکسپرس موزیک نوکیا حداقل سبک است و تنها 88 گرم وزن دارد. در قسمت پشتی دستگاه دوربین نیز به چشم می‌خورد، اما با توجه به سنسور 0.3 مگاپیکسلی تقریبا غیر قابل استفاده است. بر اساس مشخصات منتشرشده، دوربین گوشی قادر به ضبط ویدیو حتی با کیفیت QVGA هم نیست. این فیچرفون نوکیا از فلش LED نیز برخوردار است که می‌تواند به عنوان یک چراغ قوه خوب به کمکتان بیاید. شایان ذکر است که این گوشی محدود به شبکه 2G خواهد بود.

نوکیا علامت تجاری XpressMusic را در سال 2018 احیا کرد. با این حال، نمی‌توانیم بگوییم که آیا این فیچرفون نوکیا نظر کاربران را جلب خواهد کرد یا خیر. همچنین، هیچ سرنخی نداریم که این شرکت چه موقع از فیچرفون جدید خود رونمایی می‌کند. با این حال، HMD برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است تا چند رویداد را در پاسخ به لغو نمایشگاه MWC 2020 برای معرفی محصولات خود برگزار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این که بدرد نمیخوره با دوربین یا بدون دوربین

  2. شبیه 5130 نوکیای قدیمه سرچ کننین

  3. خخخ عجب گوشی خوبی ساخته نوکیا!!

  4. درکمال تعجب این گوشی درمقایسه‌با مدل قبلی خودش یعنی نوکیا ۲۲۰ پسرفت کرده ا استفاده از رم ۸ مگابایتی درمقابل رم ۱۶ مگابایت و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درمقابل ۲۴ میگابایت حافظه‌ی نوکیا ۲۲۰ از شواهد این امر هستند. البته نوکیا دوربین ۰/۳ مگاپیکسلی این گوشیو دست‌نخورده باقی گذاشته