گوگل Earth View

1000 والپیپر جدید به گوگل Earth View اضافه شد

گوگل Earth View بستری برای تماشای عکس‌هایی از کره‌ی زمین با دیدی شبیه به دید یک پرنده است که اکنون 1000 والپیپر جدید به آن اضافه شده است.

اخیرا گوگل بیش از 1000 والپیپر جدید را به Earth View خود اضافه کرده است. افزودن این 1000 تصویر جدید، تعداد کل تصاویر موجود در Earth View را به بیش از 2500 تصویر رسانده است. این عکس‌ها، دیدی شبیه به دید یک پرنده را از کره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به ما می‌دهد.

Google Earth View چیست؟

گوگل Earth View «مجموعه‌ای از هزاران تصاویر زیبا از مناطق مختلف کره زمین است که از فضا گرفته شده است». Earth View بیش از یک دهه است که وجود دارد و تصاویر موجود در آن به عنوان تصاویر پس زمینه و محافظ صفحه نمایش یا همان Screensavers در تعدادی از محصولات گوگل استفاده شده است.

ساده‌ترین راه برای مشاهده این تصاویر مراجعه به وب سایت Earth View‌ است. در اینجا، می‌توانید نقشه جهان را مشاهده کنید که هر نقطه آن نمایانگر یک تصویر ماهواره‌ای است. برای مشاهده تصویر روی یک نقطه کلیک کنید. سپس می‌توانید آن عکس را با کیفیت 4K دانلود کرده و به اشتراک بگذارید.

گوگل 1000 والپیپر جدید را به Earth View‌ اضافه کرد

همانطور که در کلید واژه آمده است، اکنون گوگل 1000 والپیپر جدید را به Earth View‌ اضافه کرده است. افزودن این 1000 تصویر، تاکنون بزرگترین به روز رسانی آن بوده است. این والپیپرها، مکان‌های بیشتری در سراسر جهان را به Google View اضافه می‌کند.

گوگل در این به روز رسانی بزرگ خود، نقشه رنگی را نیز به Earth View اضافه کرده است. این کار به منظور کمک به شما در تجسم هزاران مکان در Earth View‌ و یافتن منظره‌ای که رنگ مورد علاقه شما در آن به کار رفته، صورت گرفته است. بنابراین، می‌توانید تصویر زمینه‌ی مناسبی را که با تم رنگی شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

گوپال شاه، مدیر محصولات Google Earth، می‌گوید:«امیدوارم که این پروژه جالب و کوچک، ما را وادار کند تا عمیق‌تر به این سیاره عجیب اما زیبا توجه کرده و به خوبی از آن مراقبت کنیم». اگر نگاهی به تصاویر موجود در Earth View بیندازیم، بدون شک زیبایی و عظمت آن‌ها روی ما تاثیر خواهند گذاشت.

نحوه دانلود کردن والپیپرهای Earth View

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، این فقط یک شیوه برای مرور گالری Earth View‌ است. با این حال، گمان می‌کنیم که اکثر شما این تصاویر را به عنوان تصاویر پس زمینه دانلود خواهید کرد. دانلود این تصاویر بسیار ساده است، برای این کار کافیست روی گزینه‌ی Download Wallpapers که در بالای سمت راست هر تصویر دیده می‌شود، کلیک کنید. پس از دانلود تعدادی از این تصاویر از Earth View، می‌توانید از Google Earth برای ساخت یک تور مجازی استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تصاویر جدید و به روز و ابدیتی بود منون از سایت خب تون