دیجی کالا

بیش از 5 میلیون ماسک بهداشتی در انبار دیجی کالا کشف شد

رئیس شعبه 62 سازمان تعزیرات حکومتی از کشف بیش از 5 میلیون ماسک بهداشتی در انبار دیجی کالا خبر داد و گفت این ماسک‌ها به‌زودی به بازار عرضه خواهند شد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران به دلیل جلوگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک میزان تقاضا برای خرید ماسک افزایش پیدا کرد. در این راستا برخی از فروشندگان قیمت ماسک‌ها را افزایش دادند و برخی نیز دست به احتکار ماسک‌های بهداشتی زدند. با توجه به گزارش‌های زیادی که اخیرا مبنی بر احتکار ماسک‌های بهداشتی از سوی مردم ارائه شده است، گشت‌های تعزیرات افزایش پیدا کرده و در همین راستا رئیس شعبه 62 سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 5 میلیون ماسک بهداشتی در انبار بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران یعنی دیجی کالا خبر داد.

احتکار 5 میلیون ماسک بهداشتی در انبار دیجی کالا

ضاربیان، رئیس شعبه 62 سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه ایران کالا اعلام کرد:

با استعلامی که از وزارت بهداشت انجام دادیم دیجی کالا حق عرضه و فروش ماسک را نداشته است و این حجم از ماسک‌های کشف شده هم مصداق احتکار و هم عرضه خارج از شبکه است.

رئیس شعبه 62 سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه بیان کرد از سایر انبارها نیز بازدید انجام خواهد شد و اگر تخلفی رویت شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. وی در خصوص سرنوشت ماسک‌های کشف شده نیز بیان کرد این کالاها برای عرضه در بازار به مراکز مجاز تحویل خواهد شد و همچنین با صاحبان آن نیز برخورد قانونی انجام می‌شود.

گفتنی است این گزارش در صداوسیما نیز پخش شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید: