رندرهای گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 (Nokia 9.2) منتشر شد. این رندرها ماژول دوربین چهارگانه‌ی گرد پشتی گوشی و نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی را به نمایش می‌گذارند.

رندر گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 دوربین چهارگانه پشتی آن را به نمایش می‌گذارد

رندر گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 (Nokia 9.2) منتشر شد. این رندرها ماژول دوربین چهارگانه‌ی گرد پشتی گوشی و نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی را به نمایش می‌گذارند.

شرکت فنلاندی نوکیا خودش را آماده‌ی رونمایی از گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 می‌کند. البته هنوز با قطعیت نمی‌توانیم نام این دیوایس را تأیید کنیم. به هر حال گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که نامی که ما به کار بردیم، نام اصلی پرچمدار بعدی نوکیا است. اکنون یک جفت رندر جدید منتشر شده که دوربین چهارگانه‌ی گرد پشتی این دیوایس را به نمایش می‌گذارد.

با قضاوت بر این رندرها که توسط BenGeskin‌ آن‌ها را منتشر کرده، نوکیا 9.2 هیچ حفره‌ای روی نمایشگر خودش ندارد و چهار حاشیه‌ی اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک است. طراحی قاب پشتی این گوشی نیز نسبت به نسخه‌ی نوکیا 9 پیورویو متفاوت است و آرایه‌ی دوربین آن گرد شده است. برخی منابع ادعا می‌کنند که شاید نوکیا این گوشی را در پاییز سال 2020 معرفی کند.

رندر گوشی پرچمدار نوکیا 9.2

رندرهای گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 (Nokia 9.2) منتشر شد. این رندرها ماژول دوربین چهارگانه‌ی گرد پشتی گوشی و نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی را به نمایش می‌گذارند.

در رأس بخش نرم افزاری آن بی‌شک سیستم عامل اندروید 10 حضور دارد. در ادامه‌ی این گزارش‌ها آمده است که چیپست اسنپدراگون 865 در قلب تپنده‌ی Nokia 9.2 قرار دارد که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند.

نمایشگر این گوشی از نوع P-OLED است که وضوح 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 490ppi را ارائه می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی حضور دارد. اما هر چهار حسگر دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی هستند. قابلیت‌هایی نظیر زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و تاچ لمسی در اپلیکیشن دوربین این گوشی گنجانده شده است. یک باتری 4,500 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی نوکیا 9.2 را بر عهده دارد، اما اطلاعاتی از سرعت شارژ سریع آن در دست نیست. قابلیت‌های ارتباطی آن نیز شامل وای فای، بلوتوث، جی پی است، VOLTE و NFC می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این شد نوآوری و فکر و اقتصاد، ما حاضریم تا پاییز صبر کنیم ولی موقع معرفی نوکیا ۹.۲ بترکونه که ایشالا همینطوری خواهد بود اسنپدراگون ۸۶۵ فعلا تنها پردازنده ای هست که از پس ارائه کیفیت غول دوربین نوکیا ۹ بر میاد

  2. عالیه جدیدترین پردازنده و بهترین پردازنده در گوشی های پرچمدار همین اسنپدراگون ۸۶۵هست
    فعلا که تا اینجای کار عالی هست