هواوی میت پد پرو 5G

نگاهی به قابلیت‌های تبلت هواوی میت پد پرو 5G

تبلت هواوی میت پد پرو 5G به کاربران مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و نوآوری‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. از این رو قصد داریم شما را با ویژگی‌های این تبلت هواوی آشنا کنیم.

هواوی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از تبلت پرچمدار هواوی میت پد پرو با قابلیت‌های برجسته و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه رونمایی کرد و در تاریخ 24 فوریه نسخه مجهز به قابلیت ارتباطی 5G این دستگاه هم معرفی شد. این نسخه،به تراشه Kirin 990 5G تجهیز شده که از مودم ادغام شده در تراشه جهت دسترسی به شبکه‌های ارتباطی نسل پنجم استفاده می‌کند. علاوه بر این، در تبلت جدید پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم با سرعت بالاتر در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های تبلت هواوی میت پد پرو 5G

قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته برای کاربران

هواوی میت پد پرو 5G

تراشه جدید استفاده شده در هواوی میت پد پرو 5G از شبکه‌های ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند تا نیازهای کاربران را جهت اتصال به نسل جدید ارتباطات برآورده کند. به این ترتیب، پرچمدار جدید هواوی سرعت دانلودی تا 10 برابر بیشتر از آنچه در شبکه 4G دیده بودیم را با تاخیر کمتر، امکان‌پذیر می‌کند. این ترکیب، گزینه‌ای ایده‌آل برای تمام کاربران به ویژه افرادی است که به استانداردهای اینترنتی سطح بالا نیاز دارند. به عنوان نمونه اجرای بازی‌ها بر پایه سرویس‌های ابری، به راحتی و با کیفیت بسیار خوبی روی این شبکه اجرا می‌شود.

ترکیب گرافیتی سه بعدی که توسط متخصصان هواوی تولید شده نیز امکان دفع سریع و موثر گرما را فراهم می‌کند تا مشکلات مربوط به حرارت دستگاه در صورت استفاده از شبکه 5G به منظور استریم بازی‌ها یا دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا و حتی اجرای بازی‌های سنگین رفع شود.

تراشه جدید بر پایه فناوری پیشرفته 7nm+EUV ساخته شده و باعث می‌شود شش هسته از مجموع هشت هسته پردازشی آن، با سرعت بالاتری کار کنند و واحد پردازش هوش مصنوعی نیز عملکرد بهتری داشته باشد. کنار این تراشه، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی هم امکان اجرای سریع برنامه‌ها و بازی‌ها را در کنار ذخیره‌سازی حجم قابل توجهی از اطلاعات را به وجود آورده است.

رکوردشکنی در شارژ تبلت

هواوی میت پد پرو از امکان قابلیت شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی استفاده می‌کند تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باتری دستگاه را بدون سیم شارژ کرد. هواوی به این استاندارد راضی نشده و در محصول جدید خود یعنی Huawei MatePad Pro 5G پشتیبانی از شارژ بی سیم 27 واتی را تدارک دیده، در خصوص شارژ با استفاده از کابل هم استاندارد شارژ سریع 40 واتی در نظر گرفته شده است. به ادعای هواوی، با یک بار شارژ باتری می‌توان به مدت 11 ساعت پیوسته از آن استفاده کرد. امکان شارژ معکوس یعنی انتقال شارژ از تبلت به محصولات دیگر هم در نظر گرفته شده است.

هواوی میت پد پرو 5G

هواوی میت پد پرو 5G اولین تبلت جهان با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم 27 واتی و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 واتی است.

صفحه کلید و قلم برای تکمیل تجربه

هواوی دو لوازم جانبی مخصوص برای هواوی میت پد پرو در نظر گرفته، صفحه کلید هوشمند هواوی علاوه بر این که فاصله مناسب بین کلیدها نظیر آنچه در یک لپ تاپ می‌بینیم را به همراه دارد، امکان قرار گرفتن تبلت در زاویه 60 و 70 درجه با افق را فراهم کرده است. به این ترتیب هنگام مشاهده محتویات چندرسانه‌ای یا استفاده‌های دیگر، می‌توان تبلت را در زاویه‌ای مناسب قرار داد.

هواوی میت پد پرو 5G

قلم M-Pencil محصول دیگری است که امکان تشخیص بیش از 4000 سطح فشار را به همراه امکان تشخیص زاویه هنگام استفاده توسط کاربر را دارد. M-Pencil با طراحی شش گوشه خود امکان نوشتن به طور طبیعی و دقیقا مانند زمانی که یک مداد در دست داریم، را فراهم می‌کند. استفاده از مواد کامپوزیتی هم باعث شده این قلم کاملا روان بنویسد.

امکان شارژ کامل قلم هم به طور بی سیم و در مدت زمان یک ساعت ممکن شده است. با 30 ثانیه شارژ این قلم تا 10 دقیقه قابل استفاده است.

به‌اشتراک‌گذاری بلادرنگ اطلاعات بین دستگاه‌ها و صفحه نمایش‌ها

با اتصال گوشی هوشمند هواوی به Huawei MatePad Pro یک اکوسیستم یکپارچه ارتباطی ایجاد می‌شود. به عنوان مثال، می‌توان تماما صفحه گوشی را روی تبلت منتقل کرد و سپس اطلاعات و فایل‌ها را از طریق کشیدن و رها کردن به راحتی بین دو دستگاه انتقال داد.

هواوی میت پد پرو 5G

قابلیت نمایش چندپنجره‌ای در رابط کاربری EMUI 10 هم مالتی تسکینگ یا استفاده از برنامه‌های مختلف در کنار هم را ساده‌تر کرده و قابلیت کاربردی دیگر برای مشاهده محتویات، Huawei APP Multiplier است که امکان مشاهده یک اپلیکیشن خاص در چند پنجره را فراهم می‌کند.

قابلیت‌های خاص برای مشتاقان محتواهای چندرسانه‌ای

هواوی میت پد پرو 5G از ترکیب صوتی چهار اسپیکری استفاده می‌کند که سیستم استریوی Histen 6.0 3D در خود دارد. به این ترتیب، تبدیل به گزینه‌ای ویژه برای مشتاقان محتواهای چندرسانه‌ای می‌شود. استفاده از سیستم صوتی با استاندارد Harman Kardon هم باعث می‌شود از صدای غنی با جزئیات فوق‌العاده لذت برد. پنج میکروفون هم سیستم 360 درجه حذف نویز تضمین می‌کند و صدایی شفاف و بلند به گوش می‌رسد.

در نهایت می‌توان تبلت هواوی MatePad Pro نسخه 5G را گزینه‌ای پرچمدار، همراه با نوآوری و فناوری‌های مدرن به حساب آورد که با هدف تسخیر بیشتر بازار تبلت توسط هواوی عرضه شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*