رندر گوشی گلکسی ای 21

گوشی گلکسی ای 21 با یک نمایشگر حفره‌دار و چهار دوربین پشتی رویت شد

جدیدترین رندر گوشی گلکسی ای 21 سامسونگ (Samsung Galaxy A21) ظاهر این گوشی را با یک نمایشگر حفره‌دار و چهار دوربین پشتی به نمایش می‌گذارند.

هفته‌ی گذشته رندرهای گوشی گلکسی ای 11 و گلکسی ای 41 منتشر شد که طراحی این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارند. امروز رندرهایی از یک عضو دیگر خانواده گلکسی ای، گوشی گلکسی ای 21 منتشر شد. رندرهایی از این گوشی برای نخستین بار در دسامبر گذشته منتشر شد که بیانگر نمایشگری با ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه‌ی پشتی بود. اما رندرهایی که به تازگی رویت شده‌اند، طراحی متفاوتی را با آن‌ها به نمایش می‌گذارند.

رندر گوشی گلکسی ای 21

رندر گوشی گلکسی ای 21

این رندرهای جدید، یک نمایشگر Infinity-O دارای حفره با حاشیه‌های ضخیم را نشان می‌دهند که در سمت چپ قسمت بالایی پنل قرار گرفته و دوربین سلفی گوشی در زیر آن حضور دارد. در پشت قاب نیز ما یک اسکنر اثر انگشت را می‌بینیم که در سمت چپ آن چهار دوربین به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که دکمه‌ی ولوم و پاور در سمت راست قاب حضور دارند، در حالی که درگاه USB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در زیر قاب قرار گرفه‌اند. سامسونگ رسماً جزئیاتی از را از این گوشی میان‌رده فاش نکرده است، اما شایعات نشان می‌دهد چیپست اگزینوس 7904 در قلب تپنده‌ی آن حضور دارد، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی نیز آن را همراهی می‌کنند. همچنین نمایشگر آن نیز از نوع AMOLED با وضوح +HD است و به وسیله‌ی یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند.