شارژر بی سیم شیائومی

شارژر بی سیم جدید شیائومی دارای توان خروجی 40 وات است

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند عمدتا با فناوری‌های دوربین احاطه شده است، شرکتی مانند شیائومی به دنبال عرضه فناوری شارژ جدید خود است. شارژر بی سیم جدید شیائومی دارای توان خروجی 40 وات است.

علی‌رغم روند فعلی موجود در بازار گوشی‌های هوشمند که سازندگان مختلف عمدتا در زمینه دوربین و نمایشگر در حال رقابت هستند، به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان چینی نیز رقابت کوچک خود را دارند. شیائومی و اوپو ظاهرا در حال رقابت هستند تا سریع‌ترین فناوری‌های شارژ هم باسیم و هم بی‌سیم را همراه با گوشی‌های هوشمند خود به بازار عرضه کنند.

قطعا شیائومی به خصوص با فناوری شارژ سریع 100 واتی خود ادعاهای بزرگی دارد و اکنون قصد دارد با معرفی شارژر بی سیم جدید خود وجهه‌ی دیگری از قدرتش را به نمایش بگذارد. متأسفانه در اینجا نیز، مانند قبل، با یک سؤال بی‌جواب روبرو خواهیم بود.

فناوری شارژ بی‌سیم حداقل برای مواقعی که به مدت طولانی از گوشی خود استفاده نمی‌کنید، بسیار مناسب است. با این حال، با توجه به اینکه دستگاه باید به درستی بر روی پد شارژر قرار بگیرد و همچنین به خاطر مسائل خروجی جریان و سرعت شارژ، این راحتی بسیار محدود است. علی‌رغم اینکه شارژ سریع تقریبا به جزو ثابتی از شارژ باسیم تبدیل شده است، ولی شارژ بی‌سیم هنوز با این جایگاه فاصله دارد.

این همان چیزی است که جدیدترین فناوری شارژ شیائومی را چشمگیر می‌سازد. شیائومی از یک فناوری جدید برای شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند که می‌تواند توان خروجی 40 وات را به ارمغان بیاورد. این رقم بالاتر از شارژر 30 واتی Mi Charge Turbo موجود در داخل جعبه گوشی شیائومی می 10 پرو است. البته، نتایج نهایی نیز قاعدتا عملکرد بهتری را نشان می‌دهند.

شیائومی برای رونمایی از شارژر بی سیم جدید خود از یک گوشی بی‌نام با باتری 4,000 میلی آمپری استفاده کرده است. با استفاده از شارژر بی‌سیم 40 واتی، این گوشی در عرضه 20 دقیقه تا 57 درصد شارژ می‌شود. 40 دقیقه زمان کافی است تا باتری با این ظرفیت به طور کامل شارژ شود.

اما در اینجا نیز با همان سؤال بی‌جواب روبر هستیم: چه وقت؟ شیائومی قبلا اظهار داشته است که در حال حاضر با استفاده کردن از شارژر 100 واتی در گوشی‌های تجاری فاصله دارد و احتمالا همین قضیه در مورد نوآوری شارژ بی‌سیم 40 واتی نیز صدق می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی های شیائومی واقعا واقعا تو نگه داری شارژ حرف اول و میزنن