سریال The Last of Us

شبکه HBO سریال The Last of Us را با همکاری نیل دراکمن می‌سازد

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر شبکه HBO مراحل ساخت سریال The Last of Us را آغاز کرده است و نیل دراکمن، کارگردان هر دو نسخه سری بازی‌های د لست آو آس در نوشتن فیلم‌نامه و ساخت سریال به اعضای شبکه اچ‌بی‌او کمک می‌کند.

بازی The Last of Us یک برگ برنده تمام عیار برای پلی استیشن 3 در روزهای پایانی نسل هفتم بود و این ساخته ناتی داگ توانست قلب بسیاری از بازیکنان را تسخیر کند و میزان محبوبیت این اثر تا آنجا پیش رفت که کمی پس از عرضه پلی استیشن 4، در سال 2014 نسخه باکیفیت‌تر این بازی پا به نسل هشتم هم گذاشت تا برخی بازیکنان این فرصت را داشته باشند تا باری دیگر به تجربه بخش داستانی فوق‌العاده این اثر بنشینند. چند ماهی بیشتر با انتشار بازی The Last of Us 2 فاصله نداریم و بی‌صبرانه منتظر چشیدن دست‌پخت تازه ناتی داگ هستیم، اما در این میان چه خبری می‌تواند ما را هیجان‌زده و در عین حال نگران کند؟ درست حدس زدید! ساخته شدن یک سریال بر اساس بازی آخرین ما توسط شبکه HBO.

سریال The Last of Us

بدون شک ساخته شدن یک مجموعه تلویزیونی با نظارت نیل دراکمن بر اساس دنیای The Last of Us توسط شبکه محبوب و کار درستی همچون اچ‌بی‌او به خودی خود خبر خوش‌حال کننده‌ای است، ولی اگر نگاهی به اقتباس‌های صورت گرفته از بازی‌های ویدیویی در مدیوم سینما و تلویزیون بیندازیم، کمی باید نگران باشیم، خصوصا وقتی حرف از ساخت اثری در مورد د لست آو آس با آن همه ظرافت و احساس باشد.

کریگ مازن، نویسنده و مدیر ساخت مینی سریال چرنویل مسئولیت ساخت سریال The Last of Us را برعهده دارد. مازن پیش از این توانایی‌های خود در ساخت یک دنیای روبه قهقرا و آخرالزمانی را به تصویر کشیده است و همین مسئله ما را امیدوار می‌کند در خلق فضای پساآخرالزمانی د لست آو آس هم موفق باشد. همچنین علاوه‌بر دراکمن به عنوان مشاور، اوان ولز (مدیر استودیو ناتی داگ) و بخش تولیدات تلویزیونی سونی نیز در ساخت این سریال سهیم خواهند بود.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست سریال The Last of Us قرار است در چه بازه زمانی رقم بخورد، اما بی‌تردید در آن با الی و جوئل دیدار خواهیم کرد و شاید این ساخته HBO با نسخه دوم بازی و اتفاقات آن نیز مرتبط باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همیشه فیلم ها رو بازی اش رو میساختن این دفعه برعکسشه