اوپو واچ

اوپو واچ به عنوان نخستین ساعت هوشمند اوپو با سنسور ECG معرفی شد

اوپو واچ (Oppo Watch) به عنوان نخستین ساعت هوشمند این برند چینی با سنسور الکتروکاردیوگرام و در دو نسخه متفاوت معرفی شد. در ادامه با مشخصات ساعت هوشمند اوپو بیشتر آشنا می‌شویم.

در حالی که ماه گذشته عمدتا حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون گوشی‌های پرچمدار آینده شرکت اوپو یعنی فایند ایکس 2 و فایند ایکس 2 پرو وجود داشت، ولی امروز شاهد معرفی ساعت هوشمند اوپو از سوی این برند با نام اوپو واچ بودیم.

مشخصات ساعت هوشمند اوپو واچ

اوپو واچ به یک صفحه نمایش منحنی امولد با تراکم پیکسلی 326ppi مجهز است که 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. اوپو ساعت هوشمند خود را دو مدل با صفحه نمایش 1.6 اینچی و 1.9 اینچی عرضه می‌کند و تلاش کرده است که حاشیه صفحه نمایش را به کمترین مقدار برساند. برای ساخت Oppo Watch از آلومینیوم استفاده شده است و دو دکمه کناری به عنوان دکمه‌های جهت‌نما برای ناوبری در رابط کاربری ساعت کاربرد دارند.

ساعت هوشمند اوپو واچ

ساعت هوشمند اوپو نه تنها می‌تواند طیف گسترده‌ای از حرکات فیزیکی و میزان خواب و ضربان قلب شما را ردیابی کند، بلکه همچنین مجهز به حسگر الکتروکاردیوگرام (ECG) است که در بین چنین محصولاتی چندان رواج ندارد. اوپو واچ دارای گواهینامه 5ATM برای مقاومت در مقابل نفوذ آب است.

مغز متفکر این ساعت هوشمند را تراشه Snapdragon Wear 2500 تشکیل می‌دهد که در کنار آن نیز پردازنده کمکی Apollo 3 جای گرفته است. میزان فضای ذخیره‌‌سازی در نظر گرفته شده برای این محصول 8 گیگابایت است. در بخش نرم‌افزاری، اوپو از سیستم عامل اختصاصی ColorOS خود استفاده کرده است که بر مبنای فورک نامشخصی از اندروید ساخته شده است.

اوپو واچ

خبری از درگاه سیم کارت در این ساعت نیست، اما درگاه eSIM این امکان را می‌دهد که از اوپو واچ به صورت کاملا مستقل از تلفن همراهتان در اپراتورهایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. اوپو همچنین نخستین ساعت هوشمند خود را به GPS و همچنین NFC و بلوتوث نسخه 4.2 مجهز کرده است تا کمبودی در بخش ارتباطی نداشته باشید. ساعت هوشمند Oppo Watch تنها با دستگاه‌های مجهز به اندروید 6 و بالاتر جفت می‌شود.

اوپو اعلام کرده است که تنها 17 زمان کافیست تا باتری اوپو واچ 50 درصد شارژ شود. با توجه به شرایط، این ساعت هوشمند می‌تواند بین تراشه‌های اسنپدراگون و پردازنده کمکی آپولو سوئیچ کند تا عمر باتری گجت افزایش پیدا کند. اوپو ادعا می‌کند که با یک شارژ می‌توانید تا 40 ساعت با مصرف معمولی از ساعت خودتان استفاده کنید و با فعال‌سازی حالت صرفه‌جویی انرژی، اوپو واچ می‌تواند تا 21 روز روشن بماند.

اوپو واچ

اوپو واچ در بازار چین عرضه خواهد شد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه نخستین ساعت هوشمند اوپو در بازارهای بین‌المللی منتشر نشده است. مشتریان می‌توانند از همین امروز اوپو واچ را پیش خرید کنند. این در حالی است که فروش رسمی از 24 مارس آغاز خواهد شد. مدل 46 میلی‌متری با قیمت 288 دلار به فروش می‌رسد و نسخه 41 میلی‌متری قیمتی معادل 215 دلار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رقیبی جدیدبرای اپل واچ خیلی هم عالی