دوربین شیائومی می 10 پرو

پیشرفت دوربین شیائومی می 10 پرو در آینده هم ادامه پیدا می‌کند

به ادعای مدیر عامل شیائومی، برای پیشرفت دوربین شیائومی می 10 پرو هنوز فرصت وجود دارد. به عبارتی می‌توان با انتشار آپدیت نرم افزاری، از سخت افزار ماژول دوربین این گوشی استفاده بهتری داشت.

مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی جون (Lei Jun) به وسیله انتشار پستی در شبکه اجتماعی مخصوص کاربران چینی، Weibo، مدعی شد فضا برای توسعه بیشتر و پیشرفت دوربین شیائومی می 10 پرو وجود دارد. این ادعا زمانی مطرح شد که گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو توانست بر اساس ارزیابی DxOMark، به امتیاز مشابهی با دوربین پرچمدار شیائومی دست پیدا کند.

پست مدیر عامل درباره دوربین شیائومی می 10 پرو

نکته مهم اینجاست که گوشی‌های شیائومی می 10 و می 10 پرو ارسال شده به آزمایشگاه ارزیابی دوربین DxOMark، در مقایسه با دستگاه‌های به فروش رسیده در بازار، بهینه‌سازی شده بودند. به عنوان نمونه دوربین Xiaomi Mi 10 Pro در اختیار DxOMark در نور کم فوکوس خودکار بهتری داشت و در حالت HDR فعال، رنگ‌ها را بهتر مدیریت می‌کرد. نبود ته مایه صورتی رنگ در فریم‌های به ثبت رسیده در تاریکی شب تفاوت دیگر این نسخه بهینه‌سازی شده بود.

فقط شیائومی چنین استراتژی را دنبال نمی‌کند. سایر گوشی سازان نیز قبل از ارائه یک گوشی به DxOMark برای ارزیابی و مشخص شدن توان دوربین آن، گجت را دست‌کاری و سفارشی می‌کنند. این گوشی ساز چینی اعلام کرد نه تنها امتیاز شیائومی می 10 پرو در AnTuTu بعد از آپدیت جدید افزایش پیدا می‌کند، بلکه بهینه سازی‌های مخصوص نسخه ارسال شده به آزمایشگاه DxOMark نیز در این به‌روزرسانی گنجانده شده‌اند. اقای لی جون گفت به زودی، آپدیت مشابهی برای شیائومی می 10 نیز عرضه می‌شود.

دوربین شیائومی می 10 پرو

رئیس دپارتمان توسعه نرم افزار بخش موبایل شیائومی معتقد است ارائه نمره پایین‌تر به دوربین Xiaomi Mi 10 Pro عادلانه نیست. آن‌ها به وسیله انتشار آپدیت نرم افزاری، به مرور زمان کیفیت و قابلیت‌های دوربین این گوشی را بهبود می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تموم تمرکز همه ی برندا فقط روی دوربینه نمیدونم چرا