شیائومی می ۱۰ اکسپلورر ادیشن

انتشار تصاویر رسمی شیائومی می ۱۰ اکسپلورر ادیشن با پنل شیشه‌ای شفاف

مدیران بازاریابی Xiaomi در اقدامی غافلگیر کننده، تصاویر گوشی شیائومی می ۱۰ اکسپلورر ادیشن (Mi 10 Explorer Edition) را منتشر کردند.

نخستین گوشی شیائومی با پنل عقب شفاف، می 8 اکسپلورر ادیشن بود که در سال 2018 عرضه شد. سال گذشته هم شاهد ورود نسخه اکسپلورر ادیشن شیائومی می 9 به بازار موبایل بودیم. پیش‌تر کمپانی چینی به عدم عرضه این نسخه از شیائومی می 10 اشاره کرده بود؛ اما حالا با انتشار تصاویر زیر، شاید واقعیت طور دیگری رقم بخورد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت این محصول، منتشر نشده است.

در شیائومی می ۱۰ اکسپلورر ادیشن نسبت به نسخه معمولی گوشی، قاب پشتی با یک پنل شیشه‌ای شفاف جایگزین شده است. حتی این‌بار برخلاف نسخه‌های Explorer می ۸ و می ۹، می‌توانیم واقعا سخت افزارهای داخلی دستگاه را ببینیم. این شامل دوربین، فلاش، باتری، سیم‌پیچ شارژ وایرلس و یک سیستم خنک‌کننده گرافیتی می‌شود که تمام فضای مادربرد را پوشش داده است.

برخی علاقه‌مندان پس از مشاهده این تصاویر، چنان مجذوب شدند که از شیائومی خواستند قاب پشتی موبایل‌شان را با این نوع پنل شفاف، تعویض کند. البته تحقق این خواسته، بعید به نظر می‌رسد؛ ولی شاید شرکت‌های متفرقه، چنین امکانی را برای کاربران فراهم کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قاب جعبه کیس های جدید، ۵ الی ۶ سالی هست (شایدم بیشتر) که این طوری هست

    برای موبایل هم عالی میشه، مخصوصا اگر یک رقص نور led خیلی کم رنگ رو بهش اضافه کنند

    با سپاس

  2. چقدر شیائومی رو بزرگ نوشته 🙂 ولی در کل جالبه.

    متاسفانه مطالب alienها و ufo و رموز باستانی سایت کم شده ، یکی از بهترین مقالات این زمینه رو میذاشتید که متاسفانه کم شده