اندروید 10 برای گلکسی ام 40

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ام 40 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) منتشر شد. این به‌روزرسانی رابط کاربری OneUI 2.0 را به گوشی گلکسی M40 می‌آورد.

سامسونگ گلکسی ام 40 جدیدترین گوشی هوشمندی است که آپدیت سیستم عامل اندروید 10 را دریافت می‌کند. همانند سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ، برای این میان‌رده نیز اندروید 10 در قالب دومین نسخه از رابط کاربری جدید این شرکت یعنی OneUI 2.0 توسعه پیدا کرده است. گفتنی است با دریافت آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ام 40 در واقع نسخه پایه و ابتدایی OneUI 2.0 را به گوشی خواهید آورد، نسخه‌ای که برخی ویژگی‌های جذاب همچون قابلیت اسکرین رکوردینگ در آن وجود ندارند.

اندروید 10 برای گلکسی ام 40

بلید نامبر آپدیت M405FDDU2BTB5 بوده و در حال حاضر کاربران گوشی گلکسی ام 40 در کشور هند قادر به دریافت آن هستند. حجم کل به‌روزرسانی 1.7 گیگابایت است. پچ امنیتی ماه ماه گوگل در آپدیت گنجانده شده است. همه ویژگی‌های اندروید 10 همچون پشتیبانی از نسل جدید ژست‌های حرکتی برای ناوبری در رابط کاربری، مدیریت بهتر نوتیفیکیشن‌ها و نسخه جدید اپلیکیشن Digital Wellbeing بعد از دریافت به‌روزرسانی به گوشی اضافه خواهند شد.

هنوز زمان انتشار آپدیت برای کاربران دیگر نقاط دنیا مشخص نیست، اما انتظار داریم در بازه‌های زمانی مختلف، امکان دریافت به‌روزرسانی سیستم عامل جدید برای کاربران دیگر نقاط دنیا نیز میسر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*