یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

با یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ آشنا شوید

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ از طراحی جدیدی نسبت به سایر یخچال های ساید بای ساید سامسونگ بهره می‌برد. در ادامه با قابلیت‌های این یخچال سامسونگ آشنا می‌شویم.

هماهنگی یخچال های ساید بای ساید با ابعاد و حجم بزرگ خود با فضای آشپزخانه چالش بسیاری از خانواده‌ها است. اولین نکته‌ای که با دیدن یخچال RS5000 به ذهن هر بیننده‌ای می‌آید، طراحی جدید این ساید‌ بای ساید است. این سبک طراحی هم در بدنه بیرونی و هم در طراحی کشوها و محفظه‌های داخلی آشکار می‌شود. بدنه براق و شیک RS5000 به شکلی طراحی شده که ضمن ارائه زیبایی منحصربه‌فرد با دکور و چینش آشپزخانه‌ها منطبق و ادغام می‌شود. این موضوع را می‌توان در طراحی دستگیره‌های دستگاه که به گونه‌ای زیبا روی بدنه جای گرفته دید.

ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

طراحی هنرمندانه فضای داخلی

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

با باز کردن درِ ساید‌ بای ساید RS5000 زاویه جدیدتری از طراحی هنرمندانه این یخچال مشاهده می‌شود. یخچال RS5000 به فناوری SpaceMax مجهز است. در این فناوری از ضخامت بدنه یخچال کاسته شده اما با وجود عایق‌بندی پیشرفته استحکام بدنه در همان وضعیت مطلوب و همیشگی خود قرار دارد. این تغییرات با هدف افزایش ظرفیت کشوها و محفظه‌ها صورت گرفته است. با وجود فناوری SpaceMax فضای داخلی یخچال بیشتر از قبل می‌شود در حالی که ابعاد دستگاه تغییری نمی‌کند.

در این ساید‌ بای ساید دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات با ظرفیت بزرگ و جادار قرار دارد تا خانواده‌ها نگرانی از بابت داشتن میوه‌های تازه نداشته باشند.

قرار گرفتن این نکات و ظرایف در کنار هم باعث شده تا طراحی ساید‌ بای ساید RS5000 همچون یک ارکستر سمفونی هماهنگ و یکپارچه ظاهر شود. ارکستری که با جاگیری در هر آشپزخانه‌ای زیبا و شکیل خواهد بود.

ضمانت همیشگی

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

کمپرسوری که در قلب یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ قرار گرفته از نوع دیجیتال اینورتر است. این کمپرسور به کمک فناوری‌های جدید توانسته طول عمر بیشتر، صدای کمتر و مصرف پایین‌تر را به ارمغان بیاورد.

کمپرسور دیجیتال اینورتر قادر است میزان سرعت و سرمایش خود را کاملا منطبق با طبق عملکرد مصرف‌کنندگان تنظیم کند تا در بهینه‌ترین حالت ممکن مواد غذایی داخل یخچال و فریزر حفظ شوند. همین موضوع کمک کرده تا 50 درصد در میزان مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. کمپرسور دیجیتال اینورتر RS5000 از طرف سامسونگ تا 10 سال ضمانت می‌شود، ضمن اینکه میزان طول عمر 21 ساله این کمپرسورها به تایید رسیده است.

پایداری دما

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ همچنین از قابلیت Metal Cooling بهره می‌برد. Metal Cooling لایه‌ای فلزی از جنس استیل است که در بخش داخلی درِ یخچال قرار می‌گیرد. این لایه باعث می شود حتی با باز و بسته شدن پیاپی درِ یخچال، هوای سرد داخل آن باقی بماند و دمای پایداری ایجاد شود. در نتیجه این قابلیت میزان رطوبت و تازگی مواد غذایی در همه شرایط حفظ می‌شود.

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ

نحوه سرمایش غذاها و خوراکی‌ها در ساید‌ بای ساید RS5000 به گونه‌ای است که تمامی کشوها و محفظه‌ها به یک میزان لازم و یکسان از آن برخوردار می‌شوند. اما برای برخی از غذاهایی که نیاز به سرمایش سریع و قوی دارید این امکان فراهم شده تا در زمانی کوتاه این خوراکی‌ها را خنک یا منجمد کنید. برای این کار کافی است گزینه Power Cool یا Power Freeze را فعال کنید تا در مدت زمان کوتاهی نوشیدنی خنک را بنوشید و یا گوشت‌ها و مرغ‌های خود را به سریع‌ترین شکل منجمد کنید.

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته به همراه طراحی کم‌نظیر و زیبایی که دارد به مدلی مناسب و کارآمد برای خانواده‌های متوسط و بزرگ تبدیل شده است.

یخچال ساید بای ساید RS5000 سامسونگ با ظرفیت 617 لیتری، طراحی یکپارچه و منسجم بدنه، موتور دیجیتال اینورتر و قابلیت‌ Metal Cooling محصولی درخشان و برجسته در خانه‌ها خواهد بود

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از کمپانی قدرت مندی مثل سامسونگ کمتر از این ام نمیشه انتظار داشت

  2. متاسفم از غیرتت با این آگهی دادنت هنر داری آگهی مجانی برای کارخانه های ایرانی برو و تحقیق کن اونی که تولید کننده واقعی به مردم شناسونده بشه بابا اینا در بدترین شرایط چنان دست ما رو تو پوست گردو میگذارند و می خندند که با مغولستانی این کار رو نمی کنند تامین مالی مناسب هم از کشورهای به اصطلاح دوست و همسایه جنوبی می شوند که اکراه دارند بگن خلیج فارس در حالی که در جنگ عراق با ایران و کویت هم می گفتند خلیج فارس بگذریم شما تریبون داری سعی کن ایرانی با کمترین هزینه رشد کنه از تولید کننده ایرانی بخواه به ره به این سمت و ویژگی و قول معرفی مجانی بده و حمایت کن