شارژر Red Magic 65W GaN و سایر لوازم جانبی نوبیا

نوبیا از شارژر Red Magic 65W GaN و تعدادی لوازم جانبی جدید رونمایی کرد

نوبیا تعدادی لوازم جانبی همانند شارژر Red Magic 65W GaN و پاور بانک را معرفی کرد. در میان این لوازم، قاب مخصوص و کابل USB هم وجود دارند.

نوبیا در کنار معرفی گوشی گیمینگ Red Magic 5G از یک سری لوازم جانبی گوشی موبایل هم رونمایی کرد. این لوازم جانبی شامل شارژر GaN، دو پاور بانک، کابل USB، یک قاب مخصوص برای Red Magic 5G و یک گلس خاص برای محافظت از نمایشگر می‌شود.

شارژر Red Magic 65W GaN

شارژر Red Magic 65W GaN - 1

نوبیا از شارژر Red Magic 65W GaN رونمایی کرده است که قیمتی معادل 24 دلار دارد. این شارژر دارای یک پلاگین انعطاف‌پذیر بوده که اصطلاحا پلاگین آمریکایی هم شناخته می‌شود. دو درگاه USB Type-C در بالای شارژر به همراه یک درگاه USB Type-A وجود دارد. اینطور که پیداست، این شارژر در تاریخ 29 اسفند (19 مارس) به فروش خواهد رسید.

شارژر Red Magic 55W PD

شارژر Red Magic 55W PD - 2

در صورتی که به شارژر GaN احتیاج ندارید یا نیاز به تعویض یا جایگزین کردن شارژر تلفن همراه دارید، می‌توانید شارژر Red Magic 55W PD را خریداری کنید. این شارژر دارای طراحی پلاگین تاشو بوده و در رنگ مشکی در دسترس قرار دارد. این شارژر قیمتی معادل 24 دلار دارد و فروش آن از تاریخ 29 اسفند (19 مارس) آغاز خواهد شد.

پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 27W PD

پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 27W PD

نوبیا از دو پاور بانک قدرتمند جدید خود رونمایی کرد و نخستین پاور بانک هم با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد. این پاور بانک دارای طراحی جالبی بوده و باعث شده است که با سایر پاور بانک‌های موجود در بازار، تفاوت داشته باشد؛ قیمت این پاور بانک معادل 21 دلار خواهد بود.

همانطور که پیداست، این پاور بانک دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت است، اما ظرفیت آن در بررسی‌های انجام شده معادل 6600 میلی‌آمپر ساعت است. در بخش جلوی پاور بانک یک خروجی USB با اندازه کامل وجود دارد و شاهد قرارگیری یک درگاه USB Type-C هم هستیم که به عنوان یک ورودی و خروجی عمل می‌کند. همچنین یک دکمه و چهار LED هم وجود دارد.

این پاور بانک از Power Delivery 3.0 27W به همراه Quick Charge 2.0 ، Quick Charge 3.0 ، FCP ، AFC و DCP به عنوان فناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. نوبیا مدعی است که این پاور بانک می‌تواند نینتندو سوییچ و اپل مک بوک را هم شارژ کند، اما مدل دقیق آن‌ها را مشخص نکرده است. همچنین این دستگاه از شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی می‌کند. پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 27W PD با رنگ نقره‌ای از تاریخ 29 اسفند (19 مارس) عرضه می‌شود.

پاور بانک 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 45W PD

پاور بانک 20 هزار میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 45W PD - 4

در صورتی که پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی نتواند نیاز شما را رفع کند، قطعا پاور بانک 20 هزار میلی‌آمپر برای شما گزینه خوبی خواهد بود؛ این پاور بانک نه تنها ظرفیت بیشتری دارد، بلکه از 45W PD پشتیبانی می‌کند و درگاه‌های بیشتری هم دارد. ظرفیت این پاور بانک در تست‌های انجام شده 12700 میلی‌آمپر ساعت است. دو پورت USB-A وجود دارد که از شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد یک پورت USB Type-C هستیم که حداکثر خروجی 45 وات را برای پشتیبانی از دستگاه‌های مک بوک و نینتندو ارائه می‌کند.

بد نیست بدانید اقدامات حفاظتی در این پاور بانک همانند پاور بانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد. همچنین دارای دکمه تنظیم مجدد بوده و می‌تواند دستگاه‌هایی با ولتاژ کم همانند هدفون، ساعت هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام را شارژ کند. این پاور بانک در تاریخ 29 اسفند (19 مارس) با قیمتی معادل 43 دلار به فروش خواهد رسید.

Red Magic 5G Gaming Dock

Red Magic 5G Gaming Dock - 5

مجموعه‌ای از پین‌های کانکتور در کنار ردمی مجیک 5 جی قرار دارد. این پین‌ها به شما امکان می‌دهد Red Magic 5G Gaming Dock را به گوشی وصل کنید. این دستگاه دارای جک صوتی، پورت اترنت و یک پورت USB Type-C بوده و شما می‌توانید با استفاده از کابل LAN به اینترنت وصل شوید و همزمان تمام آن‌ها را شارژ کنید. پورت‌ها در قسمت عقب قرار گرفته‌اند و هیچگونه مزاحمتی برای شما هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم ایجاد نخواهند کرد. قیمت این دستگاه 28 دلار بوده و در تاریخ 29 اسفند (19 مارس) عرضه می‌شود.

قاب مخصوص رد مجیک، گلس و کابل USB-C

نوبیا از قاب مخصوص، گلس و کابل USB Type-C رونمایی کرد و قیمت قاب آن معادل 7 دلار بوده و به طور کامل از گوشی محافظت خواهد کرد. توجه داشته باشید که این قاب فقط در یک رنگ موجود است. گلس مخصوص برای محافظت از نمایشگر با قیمت 6 دلار عرضه می‌شود و هیچ مانعی برای استفاده از حسگر اثر انگشت در نمایشگر، ندارد. در صورتی که به کابل اضافی نیاز دارید، می‌توانید مبلغی معادل 8.5 دلار را برای تهیه آن، پرداخت کنید. شما می‌توانید قاب، گلس و کابل را در تاریخ 29 اسفند (19 مارس) خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*