اندروید 10 برای گلکسی ای 40

انتشار آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ای 40 سامسونگ آغاز شد

درحالی که ایتالیا به سختی با کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، کاربران این کشور خبر از دریافت آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ای 40 سامسونگ می‌دهند.

سامسونگ انتشار‌ آپدیت اندروید 10 را برای گوشی‌هایش از 3 ماه پیش آغاز کرده است. این کمپانی هم اکنون نسخه‌ی جدید پلتفرم اندروید را همراه با رابط کاربری One UI 2.0 خود برای تعدادی از گوشی‌های سری گلکسی M، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Note منتشر کرده است. و امروز از ایتالیا خبر رسیده است که  آپدیت اندروید 10 برای گلکسی ای 40 نیز منتشر شده است.

این به‌روزرسانی در قالب نسخه‌ی فریمور A405FNXXU3BTB8 و با حجم 1 گیگ و 700 مگابایتی، رابط کاربری One UI 2.0 را به گوشی گلکسی A40 می‌آورد. پچ امنیتی ماه مارس 2020 نیز جزئی از این به‌روزرسانی است. چند هفته قبل گزارشی را مبنی بر در دست توسعه بودن اندروید 10 برای دو گوشی گلکسی ای 50 و ای 40 سامسونگ منتشر کردیم. حال، امروز خبر رسیده است که این به‌روزرسانی برای هر دو گوشی منتشر شده است.

در این به‌روزرسانی هرآنچه در One UI 2.0 روی دیگر گوشی‌های برند سامسونگ وجود دارد را می‌توان یافت. یک حالت تیره‌ی جدید با والپیپرها و رنگ متن تازه بزرگ‌ترین این قابلیت‌ها است. در اینجا یک رابط کاربری برای سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی، انیمیشن‌های روان‌تر، اموجی‌های جدید، آیکون‌های جدید، مدیریت مجوز دقیق‌تر، سلامت دیجیتال و غیره نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام چرا گوشی من a40 با دیتای خودش اندروید۱۰رو دان نمیکنه

  2. کاش آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های شیائومی هم بیاد