آموزش وردپرس

دوره آموزش وردپرس پروژه محور

دوره آموزش وردپرس در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی طراحی وب سایت محسوب می‌شود که بهترین دوره آموزشی مجازی پروژه محور موجود در اینترنت را می‌توان در وب سایت مکتب خونه طی نمود.

آموزشگاه مجازی مکتب خونه دوره آموزش وردپرس بسیار ارزشمندی را برای کارآموزان خود فراهم ساخته است که در آن بتوانند به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و انواع وب سایت‌ها بپردازند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا cms پر کاربرد می‌باشد که بدون شک در میان سیستم‌های مدیریت محتوا محبوب‌ترین آنها محسوب می‌شود. در حال حاضر سهم عمده طراحی وب سایت در دنیا به وسیله سیستم مدیریت محتوای وردپرس انجام می‌شود و به طور قابل توجهی در حال پیشرفت می‌باشد.

یادگیری آسان دوره آموزش وردپرس

زبان های برنامه نویسی دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی می‌باشند و یادگیری آنها به شدت دشوار است به طوری که برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی می‌بایست سال‌های زیادی برای یادگیری آن تلاش کرد و تجربه کسب نمود تا بتوان یک وب سایت را به صورت اصولی و استاندارد طراحی کرد.

اما در مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس قضیه کاملا بر عکس است و با طی نمودن یک دوره آموزش وردپرس به راحتی می‌توان یک وب سایت زیبا و مدرن را طراحی نمود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر خلاف زبان‌های برنامه نویسی نیاز به کدنویسی‌های پیچیده ندارد و بدون نوشتن کد، وب سایت‌های بسیار زیبایی را طراحی می‌کنند.

آموزش وردپرس

یادگیری آسان وردپرس

ابزارهای رایگان در دوره آموزش وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط زبان برنامه نویسی php تولید شده است. این cms را برنامه نویسان حرفه‌ای با پلاگین نویسی به وجود آورده‌اند که کار را برای کاربران خود راحت نموده‌اند و کاربرانی که قصد استفاده از وردپرس را دارند از قالب‌ها و افزونه‌های آماده جهت طراحی وب سایت استفاده می‌نمایند.

قالب‌های آماده وردپرس که توسط برنامه نویسان خبره نوشته شده‌اند به صورت رایگان در اختیار کاربران وردپرس قرار می‌گیرند و این کاربران به راحتی می‌توانند قالب‌هایی را که کدنویسی آنها ماه‌ها به طول انجامیده را به راحتی برای وب سایت خود انتخاب کنند و از آن استفاده نمایند.

پلاگین‌ها و افزونه‌های رایگان بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که توسط برنامه نویسان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که وظایف خاص یک وب سایت را به راحتی انجام می‌دهند. از مهم‌ترین افزونه‌هایی که در دوره آموزش وردپرس هم به آنها پرداخته می‌شود می‌توان به افزونه yoast seo اشاره نمود که به سادگی عملیات سئو سایت توسط آن انجام می‌شود.

دوره آموزش وردپرس با کیفیت

دوره های آموزش وردپرس بسیار زیادی در دنیای وب وجود دارد که بسیاری از آنها از لحاظ محتوایی و کیفیت تصاویر ویدیویی از سطح بسیار پایینی برخوردار می‌باشند و تماشای آن فقط باعث هدر دادن وقت و انرژی خواهد شد.

در یک دوره آموزش وردپرس با کیفیت بایستی موارد آموزشی زیر در جلسات آموزشی جداگانه تدریس گردند:

  • آشنایی با سیستم مدیریت محتوا و انجام مراحل نصب وردپرس و وب سرور
  • ایجاد بلاگ و محتوا نویسی
  • خرید دامنه و هاست مناسب و بارگذاری وب سایت طراحی شده بر روی هاست
  • نصب و فعال‌سازی پوسته‌ها بر روی وب سایت و سفارشی‌سازی آن
  • نصب و فعال‌سازی پلاگین‌ها، ابزارک‌ها و افزونه‌های سودمند بر روی وب سایت
  • نصب و فعال‌سازی ووکامرس برای ساختن فروشگاه اینترنتی

دوره آموزش وردپرس برای طراحی فروشگاه اینترنتی

در دنیای وب فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی به فعالیت مشغول می‌باشند که رونق و سودآوری بسیار زیادی را برای خود به وجود آورده‌اند. این فروشگاه‌های آنلاین با توجه به این که نیازمند جا و مکان خاصی نمی‌باشند و بدون محدودیت زمان و مکان به فروش کالا مشغول می‌باشند به شدت در حال گسترش هستند.

طراحی سایت فروشگاهی به وسیله زبان های برنامه نویسی با توجه به این که نیازمند کدنویسی‌های بسیار پیچیده‌ای است و معمولا توسط تیم‌های نرم افزاری صورت می‌پذیرد بسیار پر هزینه می‌باشد و همچنین در طی یک بازه زمانی چند ماهه ساخته می‌شود.

آموزش وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دشواری‌هایی که در طراحی وب سایت‌های فروشگاهی وجود دارد را به طور کامل تسهیل می‌بخشد. بدین منظور وردپرس یک افزونه به نام ووکامرس دارد که نقش فروشگاه‌ساز را برای وردپرس ایفا می‌کند.

با نصب افزونه ووکامرس به راحتی می‌توان بدون هیچ گونه کدنویسی و پیچیدگی خاصی یک فروشگاه اینترنتی ایجاد شود که به راحتی قابلیت ایجاد، حذف و ویرایش محصول را برای کاربران به وجود آورد. همچنین وردپرس به راحتی قابلیت خرید آنلاین را برای کاربران خود به وجود می‌آورد تا تجارت آنلاین در فروشگاه اینترنتی به صورت کامل صورت پذیرد.

دوره آموزش وردپرس در آموزشگاه مجازی مکتب خونه

دوره آموزش وردپرس مکتب خونه یک دوره پر محتوا می‌باشد که توسط بهترین اساتید کشور و در بالاترین سطح تدریس می‌گردد. در این دوره آموزش وردپرس سعی شده است کارآموزان به ساده‌ترین نحو تمامی موارد آموزشی که برای طراحی یک وب سایت مورد نیاز می‌باشد را فرا گیرند.

مرکز آموزش مجازی مکتب خونه در دوره آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس اقدام به آموزش طراحی فروشگاه‌های اینترنتی می‌نماید به طوری که هر کارآموز بتواند در پایان دوره به سادگی یک فروشگاه اینترنتی را طراحی و پیاده‌سازی کند.

دوره آموزش وردپرس به صورت پروژه محور می‌باشد تا کارآموزان به صورت انجام پروژه به طراحی وب سایت بپردازند و نتیجه کار خود را به صورت عملی ببینند. در پایان دوره آموزش وردپرس کارآموزان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت موفقیت به آنها مدرک معتبر اعطاء می‌گردد.

کلیه علاقه‌مندان به طراحی وب سایت که دارای دانش برنامه نویسی نمی‌باشند به سادگی با طی دوره آموزش وردپرس در مرکز آموزش مجازی مکتب خونه می‌توانند به صورت کاملا حرفه‌ای اقدام به طراحی وب سایت‌ها و فروشگاه‌ها بپردازند و از این طریق کسب درآمد کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    ممنون از مباحث و مطالب مفیدتان
    ما در سایت امور آموزش مجتمع مس سرچشمه دوره های آموزشی متعددی داریم که شما عزیزان میتوانید بصورت رایگان بهرمند شوید