نوکیا 8.3 5G

نوکیا 8.3 5G با تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی نوکیا 8.3 5G تازه‌ترین محصول رونمایی شده توسط اچ ام دی گلوبال است؛ دستگاهی که با دوربین چهارگانه، لنزهای زایس و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل، در دسته «قاتل پرچمدار» جای می‌گیرد.

اچ ام دی گلوبال روی گوشی نوکیا 9 پیور ویو قماری کرد که جواب نداد؛ حالا اما این کمپانی، شانس خود را با نوکیا 8.3 5G امتحان کرده است. این دستگاه، ویژگی‌های آینده نگرانه‌ای دارد و حتی در قیاس با گران‌ترین پرچمداران بازار، از باندهای 5G بیشتری پشتیبانی می‌کند. این یعنی با تمام شبکه‌های فعلی و آتی 5G سازگار خواهد بود.

نوکیا 8.3 5G

مشخصات فنی نوکیا 8.3 5G

گوشی جدید نوکیا یک صفحه نمایش 6.81 اینچی Puredisplay با وضوح فول اچ دی پلاس دارد. کنتراست این پنل HDR، بسته به شدت نور محیط تنظیم می‌شود؛ چیزی که به عنوان آداپتیو دیسپلی می‌شناسیم. درون حفره‌ی نمایشگر هم یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با لنز ZEISS جای گرفته است.

ماژول چهارگانه در قاب پشتی، متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با تمرکز روی فیلم‌برداری در محیط‌های کم‌نور است. این‌ها را به یک دوربین ماکرو 2MP و سنسور عمقی 2MP اضافه کنید.

نوکیا 8.3 5G

در حالت ترکیبی (binned mode)، سایز پیکسل‌ها به 2.8 میکرومتر می‌رسد و افکت سینماتیک ZEISS هم قابل استفاده است تا کنترل بهتری روی ویدیوی در حال ضبط داشته باشید. از OZO audio و حالت action cam نیز باید به عنوان دیگر قابلیت‌های این مجموعه دوربین نام ببریم.

نوکیا 8.3 از تراشه اسنپدراگون 765G کوالکام قدرت می‌گیرد و مودم 5G یکپارچه دارد. ظرفیت رم گوشی، 6 یا 8 گیگ و ظرفیت حافظه داخلی آن، 64 یا 128 گیگابایت است. البته برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید از کارت microSD هم استفاده کنید. وظیفه تامین انرژی دستگاه را یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد که با سرعت 18 وات شارژ می‌شود.

این موبایل Nokia با اندروید 10 خام کار می‌کند و از آنجایی که جزو برنامه اندروید وان است، تا دو سال آپدیت نرم افزاری و تا سه سال آپدیت ماهیانه امنیتی دریافت خواهد کرد. قیمت نوکیا 8.3 5G که از تابستان به فروش می‌رسد، 599 یورو اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این گوشی بادوربین چهارگانه، لنزهای زایس و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل، در دسته «قاتل پرچمدار» جای می‌گیره

  2. واقعا زیباست این گوشی از هر نظر عالی هست پردازنده 765Gجدید و به روز
    نمایشگر HDRبزرگ 6.8اینچی
    باتری بزرگ4500میلی امپری
    دوربین چهار گانه عالی با اپتیک زایس
    گوشی کامل و همه فن حریفی هست

  3. سلام جناب نجم ابادی عزیز
    سال نو را به جنابعالی و همه دست اندرکاران سایت گجت نیوز تبریک و شادباش میگم انشا…امسال هر ارزو و خواسته ای دارین بهش برسین
    $سال نو مبارک

  4. صفحه نمایش 6.8 بسیار جالبه

    صفحه نمایش های سال ۲۰۱۹ بین ۵.۷ تا ۶.۴ بودن، سال ۲۰۲۰ قراره چی بشه خدا می دونه، به قول شاعر که می گه، سالی که نکوست از بهارش پیداست

    نمی دونم این سایز صفحه نمایش گوشی های موبایل کی متوقف میشه، چون بالاخره باید تو جیب جا بشه!

    البته این گوشی نسبت به آیفون مد مکس ارزان هست، ولی نسبت به جیب مردم فلک زده ایران، خیلی گران هستش

    همه جوره می تونیم قاتل پرچم دار صداش کنیم

    فکر کنم برسه ایران ۱۲ میلیونی آب بخوره

    با سپاس