نوروز 99

نوروز 99 مبارک ؛ پیام تبریک تیم گجت نیوز به مناسبت شروع سال جدید

نوروز 1399 مبارک. به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و شروع سال جدید، اعضای تیم گجت نیوز با ارسال پیامی، ضمن تشکر از همراهی شما، نوروز 99 را تبریک می‌گویند.

سال جدید هم از راه رسید. برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و نوروز، نماد جاودان نو شدن و تجدید جوانی جهان فرا رسیده است. سال 1398 سال عجیبی بود و متاسفانه اتفاقات تلخ بسیاری را تجربه کردیم. وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران دچار مشکل شده و حالا هم که کرونا، این ویروس به شدت مسری و خطرناک، بر زندگی مردم سایه افکنده است. به همین دلیل نوروز 99 با سال‌های گذشته متفاوت است و دید و بازدیدها و سفر رفتن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است. با این حال، نوروز آمد تا به ما بگوید مهم نیست زمستان گذشته چقدر سخت بوده، برای یک شروع جدید آماده شوید و بهاری زیبا و پر از عشق و محبت را آغاز کنید.

بسیار خوشحالیم که یک سال دیگر با تیم گجت نیوز همراه بودید و ما توانستیم با همراهی شما روزها و ماه‌های پرکار و پر استرسی را پشت سر بگذاریم. محبت و انرژی ارسال شده از سوی شما به ما انگیزه داد و در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، تک تک اعضای گجت نیوز تمام تلاش خود را کردند تا بتوانیم رضایت کاربران فهیم و عزیزمان را به دست بیاوریم.

امیدواریم نوروز 99 شروع یک سال پر از شادی و موفقیت و اتفاقات خوب برای همه شما عزیزان باشد و ما اعضای تیم گجت نیوز نیز در نهمین سال تاسیس این وبسایت، تمام همت خود را به کار می‌گیریم تا قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از همیشه در خدمتتان باشیم و سال خوبی را پشت سر بگذاریم. ضمن تشکر از شما، گجت نیوز، تبریک صمیمانه خود را به مناسب فرا رسیدن سال 1399 به شما تقدیم می‌کند. در نهایت شما را دعوت می‌کنیم که پیام تبریک نوروزی تیم گجت نیوز را در ادامه تماشا کنید: