تصاویر هواوی پی 40 و پی 40 پرو

تازه‌ترین تصاویر هواوی پی 40 قاب جلویی این گوشی را فاش می‌کند

جدیدترین تصاویر هواوی پی 40 و پی 40 پرو (Huawei P40 & P40 Pro) که توسط ایوان بلس منتشر شده، طراحی قاب جلویی این دو گوشی را نشان می‌دهند.

اسرار فراوانی پیرامون خانواده‌ی هواوی پی 40 پیش از رونمایی آن‌ها وجود دارد. گوشی‌ساز چینی قصد دارد هفتم فروردین 99 از این محصولات رونمایی کند و در حالی که رفته رفته به زمان رونمایی از آن‌ها نزدیک می‌شویم، تازه‌ترین تصاویر هواوی پی 40 که به بیرون درز کرده‌اند، قاب جلویی این گوشی را فاش می‌کنند. این تصاویر شامل مدل‌های P40، P40 Pro و P40 Premium می‌شوند. این درحالیست که مدل‌های P40 Lite و P40 Lite E پیشتر معرفی شده‌اند و خبری از انتشار تصاویر مدل‌های Porsche Design و Red Flag نیست.

تصاویر هواوی پی 40 و پی 40 پرو

اکنون ایوان بلس رندرهایی را از دو مدل پی 40 و پی 40 پرو منتشر کرده که علاوه بر قاب پشتی، می‌توانند قاب جلویی گوشی را نیز به نمایش بگذارند. آنچه از تصاویر مشخص است، نمایشگر مدل پرو از دو لبه‌ی چپ و راستی خمیدگی زیبایی دارد؛ در حالی که نمایشگر مدل اصلی مسطح است. مدل پرو دنباله رو گوشی میت 30 پرو بوده و نمایشگر آن منحنی است. گرچه زوایای آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست و نسبت به پرچمدار سری میت 30 طراحی متفاوتی را ارائه می‌کند.

ما شاهد برش نسبتاً بزرگ‌تری برای میزبانی از دوربین دوگانه سلفی در مدل پی 40 پرو هستیم؛ بنابراین ممکن است هواوی از سنسورهای بزرگ‌تری استفاده کرده باشد و حضور سه دوربین سلفی در این نمایشگر شایعه باشد. ضمن آنکه بی‌شک این گوشی‌ها دارای یک حسگر اثر انگشت درون صفحه هستند.

تصاویر هواوی پی 40 و پی 40 پرو

از خلاصه‌ی برخی دیگر از قابلیت‌های این خانواده می‌توان به یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYG جدید با زوم بهتر و سطح احتمالاً بزرگ‌تر، نمایشگر OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی و چیپست قدرتمند Kirin 990 5G اشاره کرد. تا چند روز دیگر می‌توانیم به صورت کامل با این محصولات آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*