گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ در هفته‌های مد سراسر دنیا خوش درخشید

گلکسی زد فلیپ که به عنوان سری جدید گوشی تاشو سامسونگ محسوب می‌شود، موفق شد در هفته‌های مد معروف سراسر جهان نگاه‌ها را به خود معطوف کند.

جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ توانسته است در هفته‌های مد در نقاط مختلف جهان توجهات بسیاری را به خود جلب کند. در چهار نمایشگاه مهم مد که از روز 12 فوریه با هفته مد نیویورک آغاز شده و سپس به ترتیب به شهرهای لندن، میلان و پاریس رفت حضور گلکسی Z Flip بسیار چشمگیر بود.

این محصول جدید سامسونگ نه تنها تجربه‌ای کاملا نو از یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد بلکه با توجه به طراحی بسیار زیبا به یکی از گزینه‌های اصلی طرفداران مد تبدیل شده است.

حضور گلکسی زد فلیپ در چهار هفته مد اصلی جهان

گلکسی زد فلیپ

با توجه به رنگ آمیزی و طراحی چشمگیر گلکسی Z Flip مسلما بهترین مکان برای معرفی زیبایی آن، در چهار هفته مد اصلی جهان است.

هفته مد نیویورک

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ و تام براون در روز 12 فوریه در هفته مد نیویورک نمایشگاهی اختصاصی و زیبا را برگزار کرده و نسخه تام براون گلکسی زد فلیپ را در معرض دید همگان قرار دادند. این نسخه ویژه با همکاری برند شناخته مد و برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند گوشی همراه‌شان هم به اندازه لباس‌هایشان چشمگیر باشد.

هفته مد لندن

گلکسی زد فلیپ

روز 14 فوریه و در لندن در جریان نمایش آثار اشلی ویلیامز روی صحنه مد، نمایش داده شد. اشلی ویلیامز که به خاطر طراحی‌های جسورانه خودش شناخته می‌شود بهترین طراحی است که می‌تواند زیبایی منحصربه‌فرد گلکسی زد فلیپ را در برداشت‌های خاص‌اش از ابراز خود، به نمایش بگذارد.

گلکسی زد فلیپ

کلکسیون AW20 ویلیامز گوشی گلکسی Z Flip را همراه با یک کیف گوشی بسیار کوچک و گیره‌های سر به نمایش گذاشت که نشان می‌داد این گوشی با هر سبک و سلیقه‌ای کاملا سازگار است. مدل‌ها و اینفلوئنسرها مانند هم چه در سالن نمایش و چه در پشت صحنه، از گلکسی Z Flip برای تکمیل کلکسیون مد خود استفاده می‌کردند.

هفته مد میلان

گلکسی زد فلیپ

روز 20 فوریه گلکسی Z Flip مهمان افتخاری مراسم نهار فروشگاه مد 10 Corso Como در میلان بود. در این مراسم هواداران مد و فناوری در کنار هم برای اولین بار گلکسی Z Flip و نسخه تام براون این گوشی را از نزدیک تجربه کردند.

محل نمایش این محصول در فروشگاه کاملا سازگار با فرم طراحی گلکسی Z Flip بوده و نشان می داد که این محصول چطور می‌تواند تکمیل کننده سلیقه آنها در مد باشد.

هفته مد پاریس

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ در هفته مد پاریس هم در قالب یک مراسم فروشگاهی در فروشگاه معروف Galeries Lafayette در خیابان شانزه لیزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. محل این فروشگاه در وسط شناخته شده‌ترین برندهای مد جهان قرار داشته و عرضه گلکسی Z Flip در آن می‌تواند نشان‌دهنده تلفیق فناوری و مد برای رسیدن به بهترین راهکار مناسب برای هر سبک زندگی باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*