بهترین قابلیت های گلکسی اس 20

بهترین قابلیت های گلکسی اس 20 به زودی برای اس 10 و نوت 10 عرضه می‌شود

به زودی بهترین قابلیت های گلکسی اس 20 با یک به‌روزرسانی نرم افزاری به دو گوشی گلکسی اس 10 و نوت 10 خواهند آمد. این خبر را سامسونگ هلند تأیید کرده است.

سامسونگ اخیرآً تأیید کرده است که در حال کار روی توسعه‌ی رابط کاربری One UI 2.0 برای پرچمداران جذاب خود نظیر Galaxy S10 و Note 10 است. اما این نکته‌ی خیلی عجیبی نیست. قطعاً در آینده‌ای نزدیک، قابلیت‌های آخرین نسخه‌ی One UI به دیگر محصولات این شرکت نیز ورود پیدا خواهد کرد.

بهترین قابلیت های گلکسی اس 20 به زودی در اس 10 و نوت 10

با این حال به نظر می‌رسد صاحبان دو گوشی مذکور پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی One UI 2.0، می‌توانند به ویژگی‌های جدیدی دسترسی پیدا کنند. سامسونگ امروز رسماً تأیید کرد که به زودی بهترین قابلیت های گلکسی اس 20 به گوشی نوت 10 و اس 10 اضافه خواهد شد.

سامسونگ از همان ابتدا قصد داشت بهترین قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S20 را به دیگر دستگاه‌ها بیاورد. سامسونگ هلند امروز در بیانیه‌ی رسمی تأیید کرد که بهترین ویژگی‌ها و امکانات گلکسی اس 20 توسط یک آپدیت نرم افزاری در انتهای ماه جاری میلادی، در اختیار کاربران گوشی‌های نوت 10 و اس 10 قرار خواهد گرفت.

یکی از این قابلیت‌ها “Single Take”، یک حالت دوربین جدید است که سامسونگ با سری گلکسی اس 20 آن را معرفی کرد. این حالت خیلی زود محبوب شد، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد بدون زحمت، یک لحظه‌ی عالی را ثبت کنند. شما می‌توانید به جای آنکه ابتدا تصمیم بگیرید یک عکس یا ویدیو را ثبت کنید، ترکیبی از 10 عکس و 4 ویدیو را ثبت کنید و بین آن‌ها هرکدام را که خواستید برای ذخیره و اشتراک‌گذاری انتخاب کنید.

حالت “Pro Mode” برای فیلمبرداری هم یکی دیگر از قابلیت‌های جذابیست که به پرچمداران پیشین این شرکت خواهد آمد. این حالت به شما اجازه می‌دهد سرعت شاتر، ایزو و اکسپوژر را تنظیم کنید. توانایی جابجایی بین دوربین‌های جلویی و پشتی همگام فیلمبرداری نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این حالت است. این قابلیت مناسب کاربرانیست که به دنبال ویدیوبلاگینگ با گوشی هوشمند خود هستند.

“Quick Crop” به شما اجازه می‌دهد تصاویر را هراندازه که می‌خواهید برش بزنید. “Clean View” نیز می‌تواند تمام عکس‌های یک سوژه را به صورت خودکار در کنار یکدیگر قرار دهد، در حالی که دستیار بیکسبی به شما اجازه‌ی ساخت آلبوم‌های تصاویر توسط فرامین صوتی را می‌دهد.

“Quick Share” جایگزین AirDrop شرکت سامسونگ است که به دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 خواهد آمد. این به شما اجازه‌ی اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های بزرگ را به صورت مستقیم با کاربرانی که در نزدیکی شما هستند می‌دهد. “Music Share” نیز به شما اجازه می‌دهد اتصال بلوتوثی گوشی خود را با یک اسپیکر به اشتراک بگذارید؛ بنابراین نیازی نیست برای آنکه دوست شما قصد داشته باشد با اسپیکر یک موسیقی را پخش کند، شما اتصال به آن اسپیکر را قطع کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*