هیوندای ورنا 2020

هیوندای ورنا 2020 معرفی شد

هیوندای ورنا 2020 رونمایی شد. هیوندای از مدل فیس لیفت verna برای عرضه به بازار هند رونمایی کرد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

هیوندای به صورت رسمی از خودرو ورنا 2020 پرده برداشت. این خودرو به هیوندای سولاریس 2020 که برای بازار روسیه در نظر گرفته شده بود، شباهت زیادی دارد و از روز 26 مارس مشتریان می‌توانند این سدان جدید هیوندای را به صورت آنلاین یا در نمایندگی‌ها پیش‌خرید کنند.

مشخصات هیوندای ورنا 2020

هیوندای ورنا 2020

هیوندای ورنا 2020 از طراحی اسپرت‌تری بهره می‌برد و طراحان با ایجاد تغییراتی آن را نسبت به قبل جذاب‌تر کرده‌اند. عمده تغییرات به بخش جلوی این خودرو مربوط می‌شود که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های جلوی LED برجسته‌تر، دی لایت‌های C شکل، قاب چراغ‌های مه شکن مثلثی، سپری تهاجمی‌تر با رکاب زیرین مصنوعی و جلوپنجره مدرن اشاره کرد.

هیوندای ورنا 2020

در نمای جانبی محصول جدید هیوندای رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی دو رنگ به چشم می‌خورند. در نمای پشت نیز شاهد چراغ‌های عقب LED بهبود پیدا کرده، در صندوق عقب باز‌طراحی شده بدون تزئین کرومی، شب‌رنگ‌های نوین و هایلایت‌های کرومی اشاره کرد. از کابین این خودرو جزئیاتی در دست نیست، اما برای کنسول میانی نیز طراحان اصلاحات محدودی را در نظر گرفتند. البته هیوندای اعلام کرد مدل جدید ورنا به 45 قابلیت ارتباطی جدید مثل کنترل دمای از راه دور، قفل از راه دور درها و استارت استاپ از راه دور موتور مجهز خواهد شد. علاوه بر این، ورنا 2020 از سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر لمسی بزرگ‌تر 8 اینچی بهره خواهد برد.

هیوندای ورنا 2020

هیوندای ورنا 2020 با سه موتور به بازار عرضه می‌شود؛ اولین پیشرانه یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی است که می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس شش سرعته CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه دوم یک موتور 1.4 توربوشارژ بنزینی با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 242 نیوتن‌متر است که برای انتقال نیرو از گیربکس 7 سرعت DCT کمک می‌گیرد. در نهایت پیشرانه سوم یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 115 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر است که از یک گیربکس دستی و اتوماتیک 6 سرعته برای انتقال نیرو بهره می‌برد.