رندرهای سامسونگ گلکسی ام ۴۱

رندرهای سامسونگ گلکسی ام 41 طراحی این گوشی را نمایان کردند

رندرهای سامسونگ گلکسی ام 41 (Galaxy M41) از وجود دوربین سه‌گانه و نمایشگر حفره‌دار در این گوشی هوشمند خبر می‌دهند. البته شاید هم در حال نگریستن به گلکسی ام 51 باشیم!

سال گذشته گلکسی ام 40 با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 675، قدرتمندترین گوشی سری M سامسونگ لقب گرفت. کمپانی کره‌ای در سال جاری، گلکسی ام 31 و گلکسی ام 21 را به عنوان جانشین‎‌ مدل‌های M30 و M20 معرفی کرد؛ حالا همگان منتظر جانشین گلکسی M40 هستند. به تازگی یکی از افشاگران معتبر دنیای موبایل در همکاری با ‌وب‌سایت Pigtou به انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی ام 41 پرداخته است. هرچند که این سایت، احتمال عرضه‌ی گوشی با نام گلکسی ام 51 را نیز محتمل می‌داند.

به هر حال در رندرهای سامسونگ گلکسی ام 41 (یا M51)، دستگاهی را با صفحه نمایش حفره‌دار 6.5 اینچی می‌بینیم. در پنل پشتی، ماژول دوربین مستطیل‌شکلی وجود دارد که از سه دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت هم در پشت دستگاه قرار دارد.

ابعاد گوشی، 162.6 در 77.5 در 8.5 میلی‌متر توصیف شده؛ اما در قسمت برآمدگی دوربین، ضخامت آن 1 میلی‌متر بیشتر است. روی فریم سمت راست، کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور جای گرفته‌اند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه فوقانی و درگاه USB-C و اسپیکر خارجی هم در لبه پایینی قابل مشاهده‌اند.

درباره مشخصات فنی گلکسی ام ۴۱ یا گلکسی ام ۵۱ اطلاعاتی در دست نیست؛ اما ظاهرا تولید این محصول از دسامبر ۲۰۱۹ آغاز شده است و در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*