گوشی گیمینگ لنوو لیجن

رندرهای گوشی گیمینگ لنوو لیجن چهره‌ی آن را آشکار کردند

رندرهای منتشر شده در وب‌سایت چینی CNIPA، رنگ‌بندی و طراحی گوشی گیمینگ لنوو لیجن (Lenovo Legion) را به تصویر کشیده‌اند.

با رشد بازار موبایل‌های گیمینگ، فضای بیشتری برای فعالیت تولیدکنندگان در این عرصه ایجاد شده و کمپانی لنوو هم یکی از آن‌هاست. با توجه به تیزرها و اطلاعات فاش شده، فاصله زیادی تا رونمایی از گوشی گیمینگ لنوو لیجن نداریم. در این رندرها می‌توانیم تا حدی با چهره‌ی آن آشنا شویم.

نخست اینکه دستگاه در دو رنگ خاکستری و قرمز به تصویر کشیده شده است. در حاشیه فوقانی نمایشگر، دوربین سلفی و اسپیکر را می‌بینیم. لوگوی Legion هم در پشت گوشی قابل مشاهده است که باید دارای نور LED باشد. همچنین چیدمان دوربین سه‌گانه با طراحی کلی گوشی، تناسب خوبی دارد.

وجود عبارت cool و تصویر یک فن در قسمتی از پشت دستگاه، به سیستم خنک کننده لنوو لیجن اشاره دارد. کمپانی چینی پیش‌تر مانور زیادی روی این فناوری داده بود و باید دید در برابر رقبایی مانند نوبیا رد مجیک 5G و فن بسیار پرسرعت آن، چگونه عمل خواهد کرد.

البته نام اسنپدراگون 855 نیز در این تصاویر به چشم می‌خورد که احتمالا به دلیل قدیمی بودن رندرهاست و باید انتظار وجود تراشه جدیدتری را در لنوو Legion داشته باشیم. ظرفیت 5050 میلی‌آمپر ساعتی باتری اما باورپذیر به نظر می‌رسد.

در لبه‌های کناری دستگاه علاوه بر کلیدهای معمول، مجموعه‌ای از دکمه‌های کنترلی برای گیمینگ، موسوم به shoulder triggers را می‌بینیم. از همه مهم‌تر آنکه دو درگاه USB-C در این گوشی وجود دارد؛ یکی در لبه پایینی و دیگری در سمت چپ تا بتوانید هنگام شارژ گوشی، بدون اینکه کابل مزاحمتی ایجاد کند به بازی ادامه دهید.

این رندرها تصویر روشنی از گوشی لنوو لیجن ارائه داده‌اند؛ اما در نظر داشته باشید که شاید طراحی محصول نهایی با آنچه که اینجا می‌بینیم، تفاوت‌هایی داشته باشد.

رندرهای گوشی گیمینگ لنوو لیجن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این لیجن خونده میشه به فارسی یا لژیون🤔