هواوی واچ جی تی 2e

ساعت هوشمند اسپرت هواوی واچ جی تی 2e معرفی شد

هواوی با رونمایی از Watch GT 2e بر تنوع ساعت‌های هوشمند خود افزود. کمپانی چینی، هواوی واچ جی تی 2e را با ظاهری اسپرت برای نسل جوان طراحی کرده است.

با ساختاری از فولاد ضد زنگ، هواوی واچ جی تی 2e دارای حاشیه‌های الگودار و بند یکپارچه است. این یعنی بند ساعت را برخلاف مدل‌های قبلی، نمی‌توانید خیلی سریع و بی‌دردسر تعویض کنید. البته برای کاربر، استفاده از ساعتی با این نوع طراحی راحت‌تر خواهد بود.

به لطف تراشه کایرین A1 که بهره‌وری بالایی دارد؛ اسمارت واچ جدید هواوی با هر بار شارژ تا 14 روز کار می‌کند. همچنین می‌توانید تا 30 ساعت فعالیت‌های ورزشی خود را با آن تحت نظر داشته باشید؛ بنابراین در طولانی‌ترین کوه‌پیمایی‌ها، دوندگی‌ها و رکاب‌زنی‌ها نیز می‌توان روی  این گجت حساب کرد.

هواوی واچ جی تی 2e

به منظور پاسخگویی به نیاز اهالی فیتنس، 100 حالت مختلف ورزشی برای هواوی واچ جی تی 2 ای تعریف شده است؛ از جمله صخره‌نوردی، اسکیت بوردینگ و پارکور. همچنین باید به شناسایی خودکار ورزش‌های پایه مانند دویدن و پیاده‌روی اشاره کنیم. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری، ضد آب است و حتی هنگام شنا هم ضربان قلب را می‌سنجد. این قابلیت را به مانیتورینگ SpO2 اضافه کنید که برای اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون کاربرد دارد. سایر امکانات سلامت‌سنجی گجت شامل رصد روزانه ضربان قلب، خواب و استرس می‌شود.

حتی می‌توانید از این ساعت هوشمند به عنوان ریموت کنترل، برای گرفتن عکس سلفی با گوشی خود استفاده کنید. دریافت نوتیفیکیشن‌ها نیز که قابلیت بدیهی آن است.

هواوی واچ جی تی 2e

قیمت هواوی واچ جی تی 2e در اروپا 199 یورو خواهد بود. در انگلستان هم از نیمه ماه آوریل، با بهای 159 پوند به فروش خواهد رسید. اما علاوه بر این ساعت هوشمند، هواوی از نسخه طلایی واچ GT2 هم رونمایی کرد که با بند چرمی یا سیلیکونی، به ترتیب 249 و 229 یورو قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بدون wear os مفتش هم گرونه