تصاویر گوشی آنر 30 پرو

تصاویر گوشی آنر 30 پرو در دنیای واقعی دیده شد

تصاویر گوشی آنر 30 پرو (Honor 30 Pro) در دست یک کاربر در خیابان‌های چین به بیرون درز کرد. این تصویر می‌تواند طراحی نمایشگر پرچمدار سال 2020 آنر را فاش کند.

گوشی‌های خانواده آنر 30 در راه هستند و هر روز شاهد درز اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها هستیم. در تازه‌ترین این افشاگری‌ها، تصاویر گوشی آنر 30 پرو در دنیای واقعی منتشر شده که این دیوایس در در دست یک فرد در خیابان‌های چین به نمایش می‌گذارد. این گوشی داخل یک قاب محافظ برای جلوگیری از فاش شدن طراحی قرار گرفته است، اما نمایشگر منحنی و حفره‌ی دکمه‌ای روی آن برای میزبانی از دو دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر به وضوح دیده می‌شود. بر اساس آخرین اطلاعات، این نمایشگر ارائه کننده‌ی نرخ رفرش 90 هرتزی است.

گوشی Honor 30 پرو همانند نسخه‌ی معمولی خود، به چیپست کایرین 990 با اتصال 5G مجهز خواهد بود. در بخش دوربین، ما انتظار حضور یک حسگر بزرگ 1/1.3 اینچی ساخت سونی را داریم که می‌تواند در شرایط نوری تاریک عکس‌های خوبی بگیرد. هنوز به طور کلی ماژول‌های دوربین این دیوایس مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در کنار این حسگر اصلی، یک دوربین تله فوتو به همراه یک لنز ماکرو یا تشخیص عمق نیز حضور داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*