سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج – Bleeding Edge

اثر جدید استودیوی نینجا تئوری و ایکس باکس گیم استودیوز سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج (Bleeding Edge) را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج در مقایسه با تعدادی از عناوین روز، چندان بالا نیست و با یک سیستم متوسط و حتی نسبتا ضعیف هم می‌توانید به انجام آن بپردازید.

بازی Bleeding Edge یک اثر آنلاین چند نفره است که در تاریخ 24 مارس (5 فروردین) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی، سوم شخص بوده و شما می‌توانید یکی از 12 شخصیت فعلی را برای مبارزه انتخاب کنید.

سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج

هر شخصیت دارای یک قابلیت منحصربه‌فرد است و به همین دلیل، هر مسابقه، دارای ویژگی‌های خاص بوده و تیمی که شخصیت‌هایش هماهنگ‌تر باشد، پیروز خواهد شد. و اما از نظر مشخصات فنی، همان‌طور که بالاتر نیز ذکر شد، این بازی در مقایسه با آثار سنگین این روزها، متعادل‌تر است و تلاش استودیوی نینجا تئوری این بوده که مخاطبان بیشتری را به سوی این اثر جذب کند. شما در ادامه می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی را مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 /  10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-560 @ 3.33GHz / اینتل Core i5-4430 / ای ام دی Phenom II X4 805 / ای ام دی FX 8350
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 40 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 750 Ti / انویدیا GTX 760 / ای ام دی رادئون R7 360 / ای ام دی رادئون 7950
– دایرکت ایکس: نسخه 11
– نیازمند به اینترنت

سیستم مورد نیاز بازی بلیدینگ اج

سیستم پیشنهادی بازی Bleeding Edge

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4670K @ 3.40GHz / ای ام دی FX-8370 هشت هسته‌ای
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 40 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 1060 / ای ام دی رادئون RX 580
– دایرکت ایکس: نسخه 11
– نیازمند به اینترنت

برای اجرای کاملا روان بازی در پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی، نیازمند به یک کارت گرافیک GTX 750 یا رادئون R7 360 خواهید بود و البته پردازنده شما باید از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی کند. سیستم پیشنهادی بازی هم به شما رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه را ارائه خواهد داد. این بازی تا اینجا برای طراحی نقشه‌ها کمی مورد انتقاد قرار گرفته اما استودیوی سازنده وعده حل این مشکل را داده است. نینجا تئوری بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را نیز در دست توسعه دارد که قرار است همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه