گلکسی اس 20 اولترا

مقایسه مقاومت سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس در تست سقوط

در این مطلب ویدیوی تست سقوط سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و اپل آیفون 11 پرو مکس را مشاهده می‌کنید تا ببینیم کدام گوشی پرچمدار در افتادن از ارتفاع مقاومت بیشتری دارد.

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) که به تازگی معرفی شده از نظر مشخصات جزو قدرتمندترین گوشی های بازار محسوب می‌شود. اپل نیز در سال 2019، آیفون 11 پرو مکس را به عنوان قدرتمندترین و گران‌ترین گوشی خود معرفی کرد که رقیبی جدی برای گلکسی اس 20 اولترا خواهد بود. پیش از این در تست‌های مقاومت پرچمدار جدید سامسونگ دیده بودیم که این گوشی مقاومت بسیار خوبی در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر دارد.

اما اکنون قصد داریم مقاومت گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس را در تست سقوط مقایسه کنیم. سامسونگ و اپل ادعای زیادی درباره مقاومت این دو گوشی کرده‌اند؛ به عنوان مثال، اپل در مراسم معرفی آیفون 11 پرو مکس گفته بود بهترین جنس شیشه را در ساخت این گوشی به کار برده است. در مقابل، سامسونگ در Galaxy S20 Ultra از شیشه محافظ گوریلا گلس 6 در جلو و عقب استفاده کرده که باعث شده مقاومت آن به طور قابل توجهی بالا برود.

حالا می‌خواهیم ببینیم جدیدترین پرچمداران سامسونگ و اپل در سقوط از ارتفاع چقدر مقاومت می‌کنند. در این ویدیو که در ادامه مشاهده می‌کنید، گوشی‌ها در چند مرحله از پشت، جلو و کناره‌ها بر روی یک سطح بتنی سقوط می‌کنند تا ببینیم در نهایت کدام گوشی برنده این رقابت می‌شود.

ویدیوی تست سقوط گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی ممنون میشم اگه این مقایسه رو بین سایز گوی های تلفن از سایر کمپانی های مطرح انجام بدین
    ممنون

  2. چیزی که مشخصه گلس اس 20 ضربه روبه قطعات وارد می کنه برای همین صفحه سیاه می شه و حسگراثرانگشت هم از کار میفته ولی ایفون تا اخرش صفحه نمایش که گرون ترین قطعه هر گوشی هست سالم می مونه بدون اینکه یک پیکسل خراب بشه این نشون می ده گلس ایفون ضرباتو به خودش جذب می کنه و برای همین زود می شکنه ولی اس 20 ضربات رو به قطعات وارد می کنه خراب شدن صفحه گویای همه چیز هست و این مشکل حتی در میانرده های کاملا تخت سامسونگ هست به خاطر خمیده بودن صفحه نیست البته این خمیدگی در اس 20 خیلی کمتر از نسل های قبل شده

  3. لعنتی با کیفیت 👏👑
    اس 20 اولترا واقعا کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی داره،ایفون 11 پرو مکس پودر شد
    هیچ گرانی بی دلیل نیست،برای اینکه بهترین گوشی موبایل دستت بگیری باید هزینه کنی

  4. مقاومت قاب پشتی S20 الترا خیلی عالی بود