بازی

سازمان بهداشت جهانی: در خانه بمانید و بازی کنید!

بازی کردن به صورت آنلاین اکنون یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با دوستان و در عین حال سرگرم کردن خود است. سازمان بهداشت جهانی از کمپین شرکت‌های بازی‌ساز در این راستا یعنی PlayApartTogether حمایت کرد.

در شرایط کنونی، به خاطر وضعیتی که ویروس کرونا برایمان رقم زده، ماندن در خانه ایمن‌تر است. سفر کردن تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نبوده و و یک عطسه یا سرفه ساده، همه را از شما فراری خواهد داد. سازمان بهداشت جهانی توصیه‌های متعددی برای مبارزه با کروناویروس جدید و بیماری ناشی از آن، کووید 19، داشته که شستن مداوم دست‌ها و استفاده از ماسک حین حضور در مکان‌های عمومی بیش از بقیه مورد تاکید قرار گرفته است. بر اساس گزارش WindowsCentral، این سازمان اکنون همه مردم در سراسر دنیا را به ماندن در خانه و بازی کردن تشویق می‌کند!

کمپین شرکت‌های بازی ساز برای آسان کردن قرنطینه خانگی

روز یکشنبه، توسعه‌‌دهندگان بازی از شرکت‌های بزرگ نظیر Ubisoft ،Activision ،Blizzard و Zynga دست به حرکتی ابتکاری زده و هشتگ PlayApartTogether را در توئیتر ایجاد کردند. هدف از این کمپین، سرگرم کردن مردم حین قرنطینه خانگی است. به این ترتیب ریسک قرارگیری فیزیکی آ‌ن‌ها در جمع‌های چند نفره و اجتماع کاهش پیدا می‌کند.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اکنون در سراسر دنیا بهترین روش برای کاهش سرعت شیوع بیماری کووید 19 تلقی شده و کشورهای مختلف، در اجرای آن با جدیت برخورد می‌کنند. کشورهای زیادی پا را از این مرحله فراتر گذاشته و کشور را به طور کامل قرنطینه کرده‌اند. به عنوان نمونه باید به ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد.

سازمان بهداشت جهانی از کمپین جدید شرکت‌های بازی‌ساز حمایت کرد، چرا که معتقد است به افراد کمک می‌کند با محدودیت‌های کنونی سر کرده و دوران قرنطینه را پشت سر بگذارند. سفیر استراتژی جهانی سازمان بهداشت جهانی با انتشار یک توئیت اعلام کرد شرکت‌های فعال در دنیای بازی‌سازی مخاطبان بسیار زیادی دارند، به همین دلیل همکاری آن‌ها با یکدیگر با هدف در خانه نگه داشته مردم و تشویق به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تاثیر فراوانی خواهد شد.

توئیت نماینده سازمان بهداشت جهانی

پلتفرم‌های گیمینگ نظیر پلی استیشن، ایکس باکس، سوئیچ و دیگر موارد به کاربران اجازه می‌دهند بدون نیاز به قرارگیری فیزیکی کنار هم، با یکدیگر بازی کرده و ساعت‌ها سرگرم بمانند. البته همه اهل بازی پای کنسول نیستند. عده زیادی پابجی موبایل، کلش آف کلنز و دیگر بازی‌های آنلاین و چند نفره موبایل را ترجیح می‌دهند. نوع پلتفرم و گجت مورد استفاده مهم نیست. آن چه اهمیت دارد، در خانه ماندن و سرگرم کردن خود به هر بهانه‌ای است.

در حال حاضر، بازی کردن روشی فوق‌العاده برای پرت کردن حواس خود و کمک به گذر زمان است. از طرفی سبب می‌شود ارتباطتان با دوستان حفظ شده و احساس دلتنگی، شما را مجبور به دیدار فیزیکی با یکدیگر نکند! به عنوان دیگر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و نهادهای حمایت‌کننده از کمپین PlayApartTogether تا امروز باید به آمازون اپ استور، یوتیوب گیمینگ، Big Fish Games ،Jam City و Twitch اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نمیشه که باید یه فکر دیگه کرد اگه این ویروس و ماجراهای بخواد تا ده سال دیگه ادامه پیدا کرد جی

  2. کرش CTR دیسکش قبل کرونا بود 450 الان شده 900

  3. روزانه قیمتا رو دارن میبرن بالا بی‌همه‌چیزا! یه مانیتور چ.-س.-ی تو همین دیجیکالای دزد، توی یه هفته (تعطیلات اول سال) ۴۰۰ تومن رفت روش! آخه با چه فرمولی حساب میکنن که توی ایام تعطیل هم گرون میشه؟! هر چی گشتم ببینم قیمت دلارو از کجاشون در اوردن که جنس مثلا ایرانی رو دارن اینجوری گرون میکنن فقط به این نتیجه رسیدم که از بالا تا پایین این مملکت همه دزدن.

  4. تو پول یه pc بده بقیش حله داداچ اگه از خونه کسی اومد بیرون 😂