گوشی‌ های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ

تست مقاومت در برابر شکستگی گوشی‌ های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ

گوشی‌ های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارند. در این قسمت گجت تی وی قصد داریم میزان مقاومت اعضای خانواده Samsung Galaxy S20 در برابر شکستگی را ارزیابی کنیم.

سامسونگ پرچمداران جدیدش در سال 2020 را حدود سه ماه پیش معرفی کرد. این گوشی‌ها اکنون در بازارهای سراسر جهان از جمله ایران توزیع شده و همانند همیشه، در ابتدای عرضه، قیمت بالایی دارند؛ برای خرید گران قیمت‌ترین مدل یعنی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا باید حداقل 1400 دلار پرداخت کنید! اگر سقوط گوشی از دست و پرتاب کردنش به این سو و آن سو برایتان یک عادت است، باید از میزان مقاومت در برابر شکستگی گوشی‌ های خانواده Samsung Galaxy S20 اطمینان پیدا کنید.

پنل پشتی و جلویی هر سه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ از سری S با استفاده از شیشه‌های گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. ویژگی مهم دیگر آن‌ها پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP68 است، به همین دلیل می‌توانند برای حدود سی دقیقه در عمق یک و نیم متری آب غوطه‌ور مانده و در برابر ضربه و شوک از خود مقاومت نشان بدهند.

البته بعد از هر مرتبه ضربه خوردن به گوشی، فشار آمدن به آن یا سقوط از ارتفاع، مسئله فقط زنده ماندن یا نماندن گوشی (خراب شدن به طور کامل) نیست، بلکه ممکن است ضربه، گجت را از ریخت و قیافه انداخته یا نمایشگر آن را غیر قابل استفاده کند! به همین دلیل تصمیم گرفتیم به تست مقاومت در برابر شکستگی گوشی‌ های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ بپردازیم.

در یکی از مطالب قبلی به مقایسه مقاومت سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس در تست سقوط پرداختیم. این مرتبه نوبت به مقایسه گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ با یکدیگر رسیده است.

ارزیابی مقاومت در برابر شکستگی گوشی‌ های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کلا از این جور پستا خیلی خوش ام میاد
    لطفا تعداد شون رو بیشتر کنین
    ممنون