سهمیه بنزین

این نکته را رعایت کنید تا سهمیه بنزین اردیبهشت 99 را از دست ندهید!

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد برای سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 99 یک نکته وجود دارد که عدم رعایت آن باعث حذف سهمیه می‌شود. از این رو چگونه سهمیه سوخت اردیبهشت ماه را حفظ کنیم؟

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد برای کارت سوخت فقط 360 لیتر بنزین ذخیره در نظر گرفته شده است، از این رو اگر مالکان وسایل نقلیه از ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین از سهمیه کارت خود استفاده نکرده باشند، به این افراد سهمیه سوخت اردیبهشت 99 تعلق نخواهد گرفت.

چگونه سهمیه بنزین اردیبهشت را حفظ کنیم؟

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه با اشاره به اینکه حداکثر ظرفیت کارت‌های سوخت 360 لیتر است عنوان کرد برای مثال اگر فردی از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا به امروز 10 لیتر از سهمیه سوخت خود را مصرف کرده باشد، در اردیبهشت 99 فقط 10 لیتر به کارت سوخت این فرد تعلق خواهد گرفت و 50 لیتر باقی مانده از بین می‌رود.

شهرام رضایی افزود از این رو باید مالکان وسایل نقلیه مقداری از ذخیره کارت سوخت خود را مصرف کنند تا برای سهمیه اردیبهشت 99 فضا ایجاد شود. وی در پایان خاطرنشان کرد برای افزایش سقف ذخیره کارت سوخت از 360 لیتر به 420 لیتر به مصوبه هیئت‌دولت نیاز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. از یه طرف میخوان مردم تو خونه بمونن از طرف دیگه با قوانین و مقرارتی که اعمال مکیکنن مردم رو واردار میکنن از خونه خارج بشن
    طرف وقتی ببینه اینجوریه مجبوره بره بیرون دیگه

  2. واقعا که به مسئولین وزارت نفت و همه کسانی که توی این اوضاع قمر در عقرب با طرح اینگونه مسائل به آرامش فکری مردم کمک می کنند باید جایزه سفاهت و حماقت داد!!!

  3. اگه تاپایان ریشه کن شدن کرونا، طرح 360 لیتر بنزین بخواهد رعایت شود، مردم در خانه نخواهند ماند و برای از دست ندادن سهمیه مازاد بر 360لیتر به هرشکل منجمله ذخیره سازی یا مصرف، آن را برداشت خواهند کرد. طرح 360 لیتر بنزین باید تا پایان کرونا تعطیل شود و تمامی بنزین در کارتها باید ذخیره شود و از بین نرود

  4. چه آدم های احمقی هستن برخی از این مسئولین! از سویی می خوان مردم در خونه بمونن و با ماشین های خود دور دور نکنن از سوی دیگر مردمو تهدید می کنن که سهمیه بنزین را اگر مصرف نکنید می سوزد به جای این که بگن در خون بمونین اگر بنزین خودتونو مصرف نکنید براتون ذخیره می شیه! ای خدا! ای خدا! از دست این مسئولین احمق!

  5. رضایی زخم کردی مرد