آیفون SE جدید

نام آیفون SE جدید اتفاقی تأیید شد؛ با گوشی اقتصادی سال 2020 اپل بیشتر آشنا شوید

سرانجام خود شرکت اپل نام آیفون SE را به صورت اتفاقی تأیید کرد. در زیر با تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده از گوشی اقتصادی سال 2020 اپل بیشتر آشنا شوید.

مدت طولانیست که انتظار می‌رود رونمایی از آیفون اقتصادی سال 2020 اپل که به تصور ما آیفون 9 نام داشت، با نامی دیگر اتفاق بی‌افتد گزارشی توسط 9to5mac منتشر شده که ادعا می‌کند نام رسمی این دستگاه، به همان سادگی نسل اول خود یعنی آیفون SE خواهد بود که اپل قصد دارد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی سال 2020 آن را روانه‌ی بازار کند. البته هیچ چیز این گوشی شبیه به آنچه اپل در سال 2016 عرضه کرد نیست، بلکه غول کوپرتینویی فقط از نام آن استفاده کرده است.

علاوه بر این، صفحه‌ی مربوط به لوازم جانبی محصولات اپل به صورت اتفاقی نام این گوشی را تأیید کرده است. در واقع، اپل در یک صفحه‌ی مربوط به محافظ شیشه‌ی گوشی‌های آیفون 7 و 8 خود، نام آیفون SE جدید را نیز ذکر کرده است که می‌تواند تأییدی بر 4.7 اینچی بودن آن و سبک طراحی شبیه به این دو مدل باشد. البته خبرهایی در مورد عرضه‌ی یک نسخه‌ی 5.5 اینچی از آیفون اس ای را نیز شنیده بودیم، اما تا بدین لحظه هیچ تأیید رسمی بر آن وجود ندارد.

آیفون SE جدید بدون تغییر نام عرضه می‌شود

آیفون SE جدید

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت اپل پیش‌بینی کرده است که این گوشی به چیپست A13 (همان چیپست قدرتبخش آیفون 11) و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. برخی به‌روزرسانی‌های کوچکی نیز در آن اتفاق افتاده است که شامل طراحی آنتن پلیمر کریستال مایع برای ارائه‌ی آنتن‌پذیری و عملکرد بهتر دیوایس در مکالمات می‌شود.

قطعه کدهای موجود در iOS 14 فاش می‌کنند که آیفون اس ای جدید همچنان به حسگر اثر انگشت Touch ID مجهز خواهد بود؛ هرچند ممکن است از قابلیتی به نام CarKey برای باز و بسته کردن و همچنین روشن کردن اتومبیل‌های سازگار بهره‌مند باشد. از آخرین اطلاعات به دست آمده باید به عرضه‌ی آیفون اس ای 2020 در سه نسخه‌‌ی 64، 128 و 256 گیگابایتی و در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز اشاره کرد. اپل قطعاً این گوشی را طی روزها و هفته‌های آینده معرفی خواهد کرد. اگر شایعات درست باشد این گوشی 10 روز دیگر، 27 فروردین 99 به صورت آنلاین رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی 399 دلار قیمت داشته باشد که چیزی حدود 100 دلار پایین‌تر از نسخه‌ی پایه‌ی گوشی آیفون 8 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا اقتصادی و مناسبه
    فقط گوشی های چینی توی این قیمت ها هستن
    واقعا قیمت اش مناسبه

  2. طرحش درسته قدیمیه ولی سخت افزار و پردازنده های که تو این گوشیه حتی از پرچمدار های سامسونگ هم قوی تره

  3. خیلی شبیه آیفون هشته
    نسخه‌ی پلاس هم خواهد داشت ؟؟؟؟

  4. طراحیش قدیمیه
    صفحه نمایش کوچیک و پرحاشیه الان دیگه صفحه نمایشا دارن به سمت بی حاشیه بودن میرن